خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

رونمایی از نخستین نرم افزار تفسیر نمودار نگار تولید (PLT) ساخت داخل

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۹۹۲

با حضور استاندار خوزستان و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نخستین نرم افزار تفسیر نمودار نگار تولید (PLT) ساخت داخل که با تلاش و حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، دانش فنی و ساخت آن بومی سازی شده است، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نخستین نرم افزار تحلیل داده های نمودار تولید (PLT) با حضور استاندار خوزستان و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در محل نمایشگاه بین المللی اهواز رونمایی شد.

این نرم افزار که کاربرد فراوانی در مدیریت بهره برداری از چاه های نفت و گاز دارد، از جمله نرم افزار های کاربردی اساسی صنعت نفت می باشد. شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به منظور استفاده از توان داخلی و قطع وابستگی، پروژه تدوین دانش فنی و ساخت نرم افزار را تعریف و قرارداد اجرایی آن را با دانشگاه تهران منعقد کرد.

این نرم افزار پس از طراحی های پیچیده و بررسی های بسیار بر اساس داده های چاه های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، عملکرد و کارایی آن مورد تایید کارشناسان ذی ربط قرار گرفت. 

از جمله نتایج این پروژه، می توان به ارتقا دانش فنی توسعه نرم افزارهای تجاری حرفه ای مورد استفاده در صنعت نفت، ارتقا دانش فنی نمودار گیری تولید و استفاده بهینه از نتایج آن، کاهش وابستگی به سایر شرکت ها و کشورهای دارای تکنولوژی توسعه نرم افزار، توانمند سازی متخصصین داخلی در زمینه توسعه نرم افزار های بالا دستی و صرفه جویی ارزی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز