خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر آبادان:

رونق اقتصادی آبادان در تجارت وصنعت توریسم خلاصه می شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۵۱

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: رونق اقتصادی آبادان در تجارت و صنعت توریسم خلاصه می‌شود و نمی توان نقش بازارها را در جذب مخاطبان و توریسم نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حمید کوراوند ضمن اشاره به استفاده ازصنایع غیر نفتی برای درآمد پایدار در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: وقت آن رسیده است که از اتکا به صنایع نفتی و پتروشیمی به سمت صنایع پاک، از جمله تجارت و توریسم باشیم.

وی با تاکید برمناسب بودن زمان برگزاری جشنواره خرید طلایی اروند، اظهار کرد: آبادان پاییز، زمستان و بهار خوبی دارد و این جشنواره با فعال کردن بخش گردشگری بازار با توجه به آب و هوای بهاری در این فصول می‌تواند در رونق صنعت تجارت نیز موثر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره را به فال نیک گرفته است، بیان کرد: آبادانی‌ها همواره به خرید معروف هستند و بازارهای آبادان و مهمان نوازی‌های مردم آبادان بین مردم همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است.

کوراوند افزود: از حسن شهرت آبادان که بگذریم منطقه آزاد اروند می‌تواند در کشور به عنوان مرکز تجاری خرید معروف شود به شرط آنکه از امتیازات خود استفاده کند.

وی با اشاره به اعلام همکاری شورای اسلامی شهر آبادان با برگزار کنندگان این جشنواره خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر آبادان با رویکرد شفاف و عملکردی بدور از شعار، همواره آماده همکاری با حرکت های اقتصادی و انتفاعی مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز