خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئاتر لاله های سرخ سال آینده بین المللی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۲۵

یکی از راههای اعتلای تئاتر حمایت موثر مدیران فرهنگی است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان در دوران مدیریتش همواره از تئاتر و جشنواره های تئاتری حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به نقل از ایران تئاتر درباره برگزاری جشنواره تئاتر لاله های سرخ با محمد جوروند در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک گفت و گویی انجام گرفت که در پی می خوانید.

در استان خوزستان جشنواره های متعددی به طور سالیانه برگزار می شود.

جشنواره تئاتر لاله‌ های سرخ به دلیل داشتن چند ویژگی مهم مورد توجه مردم قرار گرفته است. ویژگی مهم آن قدمت و مدت زمان برگزاریش است.

نکته دیگر برگزاری جشنواره توسط مردم و هنرمندان اندیمشکی  است؛ مردم عاشقانه و با جدیت جشنواره را در این دو دهه برگزار کرده اند و تحت هیچ شرایطی راضی نشدند که چراغ جشنواره خاموش شود.

نکته مهم دیگر محوریت قرار دادن موضوعی مهم با عنوان ٨ سال دوران دفاع مقدس در برگزاری جشنواره است.

این جشنواره در گذشته در بهمن ماه برگزار می شد و با توجه به ملی شدن جشنواره و پرداختن به روز ٤ آذر ماه که شهر اندیمشک مورد تهاجم هوایی عراق گرفت. زمان برگزاری جشنواره به آذر ماه موکول شد.

ما هم در اداره کل با عزمی جدی از ملی شدن جشنواره حمایت کردیم و این رویه باعث حضور گروه های حرفه ای و خوب و داوران با تجربه و نام آشنا در این دوره جشنواره شده است.

مهم ترین تصمیمی که برای بهتر شدن جشنواره گرفته ایم این است که جشنواره لاله های سرخ را سال آینده به صورت بین المللی برگزار کنیم.

هم چنین به زودی هم مقدمات ساخت دو پلاتوی جدیدی تئاتری در مجتمع خورشید فراهم می شود تا ظرفیت های نمایشی جشنواره افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز