خبرگزاری کار ایران

برگزاری گردهمایی هنرمندان، فعالان فرهنگی و خبری در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۵۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: گردهمایی هنرمندان، خبرنگاران، فعالان فرهنگی و هنری در هفته وحدت در بندر هندیجان با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، مسعود میرزا پور اظهار داشت: گردهمایی بزرگ هنرمندان، پیشکسوتان فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه، جشن میلاد نور در مجتمع خلیج‌ فارس این اداره برگزار می‌شود.

وی افزود: این اداره در نظر دارد در آستانه هفته‌ وحدت و سالروز میلاد نور جهانِ هستی حضرت محمد (ص) و صادق آل محمد؛ امام جعفر صادق (ع) جهت پیشبرد کمّی، کیفی، استمرار امور فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط، رونق بخشی، توسعه‌ فرهنگ عمومی و دینی، اقدام به برگزاری گردهمایی هنرمندان و عضوگیری در انجمن‌‌ها کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: هنرمندان فعال، خلاق، ایده پردازان، صاحب‌نظران، افراد جدید و علاقه‌مند به فعالیت در همه‌ی رشته‌ های فرهنگی و هنری می‌توانند با حضور در این گردهمایی، از طریق انجمن‌ های شعر و داستان، موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، قرآن و نهج‌البلاغه، خوشنویسی، فیلم و عکس؛ جهت عضویت، فعالیت و گذراندن دوره‌‌های تخصصی آموزشی، ثبت‌ نام کنند.

وی گفت: زمان برگزاری این گردهمایی سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۹۶ ساعت ۱۹ در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس خواهد بود، از همه هنرمندان درخواست حضور در این برنامه را داریم.

میرزا پور عنوان کرد: ما از همه‌ گروه‌‌های فرهنگی هنری، دانش آموزان، دانشجویان هنرمند و مدیران دستگاه‌ های فرهنگی شهرستان، دعوت می‌کنیم تا با ما همکاری داشته و بتوانیم به اهداف فرهنگی مورد نظر برسیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی ایجاد بانک اطلاعاتی، شناخت و ساماندهی امور، افزایش همدلی و هم‌ افزایی، جذب استعداد های نو در زمینه های مختلف ادبی، هنری، فرهنگی قرآنی_ دینی و توسعه سطح فعالیت‌‌های انجمن‌‌ها، با همکاری و تعامل هنرمندان هندیجانی با سایر هنرمندان استان و کشور خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: در این گردهمایی، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز