خبرگزاری کار ایران

در لیگ برتر بسکتبال کشور:

نفت آبادان باز هم حریف پتروشیمی بندر امام نشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۳۰

در هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم پالایش نفت آبادان میهمان بندرامامی ها بود که باز هم از پس این تیم بر نیامد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام، هفته دوازدهم و دوم از دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال کشور از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه شانزدهم آذرماه با هفت دیدار به طور همزمان آغاز به کار کرد که مهمترین دیدار این هفته تقابل پتروشیمی بندر امام با نفت آبادان بود.

نفتی های خوزستان که همیشه دیدار های جذاب و پر حاشیه را از خود به نمایش می گذارند امروز هم برای یک دیدار حساس و نفس گیر در تالار اندیشه شهرک بعثت دست به توپ شدند.

با اشاره به آمار هر دو تیم، تیم پتروشیمی بندرامام با انجام ۸ دیدار و پیروزی های متعدد و بازی های جذاب خود تا به اینجای کار با شروع طوفاتی خود موفق به کسب ۱۶ امتیاز شده و توانسته جایگاه نخست جدول رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

در طرف دیگر میدان هم نفتی های آبادان از ۸ دیدار خود به ۶ پیروزی رسیده اند و در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

دیدار رفت این دو تیم در هفته دوم پیگیری شد که با شکست آبادانی ها با نتیجه ۸۰ بر ۶۴ به پایان رسید و نفتی های آبادان شکست سنگینی را در خانه خود متحمل شدند.

گردش توپ در تقابل نفتی های خوزستان از ساعت ۱۶ با سوت جعفر  محمد پور شکل گرفت که در کوارتر نخست این دیدار بلند قامتان بندرامام با شروع طوفانی و سرعتی خود بازی نظم تیمی آبادانی ها را بر هم زدند و با نشانه گرفتن قلب دفاع حریف، خط دفاعی این تیم را از هم گسیخته کردند تا در نهایت بازی درخشان و هنر نمایی های ارسلان کاظمی با همکاری بهنام یخچالی و پرتاب های بی نقص فیلیپ ویدینوف ۲۸ امتیاز را برای آن ها به همراه داشته باشد و آبادانی ها هم به ۱۶ امتیاز اکتفا کنند.

در کوارتر دوم این مصاف هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و نفتی های آبادان با پرتاب های آزادی که از بندرامامی ها گرفتند موفق شدند این کوارتر را با اختلاف ۸ امتیاز به سود خود پایان دهند هرچند هنرنمایی های ارسلان کاظمی کیفیت و جذابیت بازی را برای تماشاگران دو چندان کرده بود اما آرمان زنگنه در چند صحنه با حاشیه های متعدد خود سعی بر نا آرام کردن بازی در این کوارتر داشت. این کوارتر ۲۱ بر ۱۳ به سود آبادانی ها به پایان رسید تا نیمه نخست این دیدار ۴۱ بر ۳۷ به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه پیدا کند.

در نیمه مربی ها، بندر امامی ها برای حفظ نتیجه و بیشتر کردن اختلاف و آبادانی ها هم برای کم کردن این اختلاف دست به توپ شدند و تیم میهمان در دقایق ابتدایی موفق شد از میزبان خود پیش افتد اما طولی نکشید و در ادامه راه نفتی های آبادان مقلوب آسمان خراشان بندر امام شدند.

درخشش شاگردان شاهین طبع در این کوارتر جذابیت و حساسیت بازی را بیشتر کرده بود که در نهایت سرعت بالا و نفوذهای یخچالی جوان و شوت های ۳ امتیازی او،  زیرکی ارسلان کاظمی و اسپک های روی حلقه او و دیواره ای به استحکام میرزایی با پرتاب های بی نقص فیلیپ و فرار های مشایخی ریز نقش از دل خط دفاعی حریف خود باعث شد تا سهم پترو از این کوارتر  ۱۹ و نفتی های آبادان ۱۵ امتیاز باشد.

در یک سوم پایانی این مصاف شاگردان سامری هر چقدر تلاش کردند نتیجه دور رفت تکرار نشود و بازنده میدان نشوند اما باز هم حریف سربازان شاهین طبع نشدند، نه تنها نفتی های آبادان برنده این دیدار نبودند بلکه هماد سامری هم بازنده نیمه مربیان شد و نتوانست تفکرات خود را در زمین پیاده کند و این بازی را با مجموع امتیاز ۸۱ بر ۷۵  واگذار کرد.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز