خبرگزاری کار ایران

طیبی خبر داد:

انجام بیش از 3 هزار اقدام اصلاحی و پیشگیرانه در چاه‌های نفت آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۳۴

رئیس خدمات عملیات این شرکت گفت:با تلاش کارکنان، گاز آغاجاری بیش از 3 هزار مورد اقدام پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ایمن سازی، حفظ و نگه داشت چاه های تولیدی توسط واحد خدمات چاه ها در شش ماه اول سال جاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طیبی بیان کرد: با توجه به حساسیت واحدهای عملیاتی و لزوم کنترل دقیق چاه‌‌ها و تأسیسات با هدف صیانت از سرمایه ملی در راستای ایمن‌سازی و حفظ و نگه داشت چاه‌های تولیدی اقدامات قابل ملاحظه‌ ای از سوی کارکنان خدمات عملیات این شرکت با استفاده از توان و امکانات داخلی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: انجام بیش از 700 مورد گریس کاری و روان سازی شیرآلات و ادوات چاه‌ ها و تأسیسات، 150 مورد همکاری با مهندسی تولید شرکت و بیش از 40 مورد موشکرانی و توپکرانی در شرایط نامناسب  آب و هوایی منطقه تحت نظارت مستمر و طبق برنامه‌ریزی منظم را بخشی از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان نمود.

طیبی افزود: با اشاره به وضعیت جاده‌ ها و بعد مسافت تأسیسات و چاه های تولیدی، گفت:  در این خصوص بیش از 140 مورد انواع شیرآلات عملیاتی درتأسیسات با بهره گیری از امکانات بومی تعمیر و بازسازی شده اند.

رئیس خدمات عملیات شرکت در ادامه بیان کرد:  بیش از 1000 مورد رفع نشت، حصارکشی  و نصب تسهیلات و ادوات سرچاهی، با استفاده از امکانات داخلی شرکت طی شش ماه نخست امسال با کار و تلاش شبانه روزی کارکنان خدمات چاه ها از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه بوده است.

طیبی خاطر نشان کرد: با توجه به تعهد کارکنان واحد های خدمات عملیات شرکت به حفظ و نگه داری و صیانت از دستگاه ها،  یکی از اقدمات شایسته در خصوص ایمن‌سازی چاه ها، تخلیه حوضچه چاه ها و شیرخانه‌ ها بوده که با تلاش‌ های مضاعف نیرو های خدمات عملیات بیش از 850 مورد تخلیه و به سازی از سلر چاه ها و  شیرخانه‌ ها انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز