خبرگزاری کار ایران

رئیس مجتمع آموزش فنون شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد:

برگزاری نخستین استارت آپ ویکند با موضوع HSE در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۲۲

رئیس مجتمع آموزش فنون شرکت ملی نفت ایران در اهواز اعلام کرد: نخستین رویداد استارت آپ ویکند صنعت نفت با موضوع اچ اس ای در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامی گفت: این رویداد آموزشی با استفاده از متدولوژی استارت آپ ویکند و با هدف ترویج فرهنگ HSE ، آشنایی با سیستم های مدیریت HSE ، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیقی ایمنی، شیوه های کنترل آلودگی های زیست محیطی برگزار می شود.

وی ادامه داد: جلوگیری از بیماری های ناشی از کار در صنعت نفت، تجهیزات ایمنی برق، به کارگیری سیستم ها، اپلیکیشن ها و نرم افزار های نوین در ارزیابی و مدل سازی ریسک صنایع فرآیندی، به کارگیری سیستم های نوین در ثبت و تجزیه و تحلیل حوادث را از دیگر سر فصل های این دوره آموزشی برشمرد.

غلامی با اشاره به این که این دوره در  روز های چهارشنبه 27 تا جمعه 29 دی ماه 1396 برنامه ریزی شده است توضیح داد: شرکت کنندگان در این برنامه از مسئولین رده های مدیریتی شرکت نفت در حوزه HSE، سرمایه گذاران و علاقمندان به شرکت در پروژه های سرمایه گذاری دانش بنیان، مدیران مالی شرکت نفت و شرکت های تابعه، کارآفرینان، متخصصان، فعالان و مدیران عالی و میانی حوزه های مرتبط با صنعت نفت، پژوهشگران، دانشجویان و کارشناسان حوزه های اقتصادی کشور و رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب خواهند بود.

رئیس مرکز آموزش فنون شرکت ملی نفت ایران در اهواز با اشاره به این که با توجه به  شرایط موجود اقتصادی و لزوم بهبود فضای کسب و کار در کشور، نیاز به حرکت جهشی جهت پیشرفت اقتصادی در همه زمینه ها حس می شود، گفت: بخشی از این نیاز می تواند از طریق تشویق و حمایت جوانان و ایجاد انگیزه در جهت ایده زایی و حرکت خلاقانه، درآمدزایی و ایجاد کسب و کار شخصی، هم چنین ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد کشور رفع  گردد.

غلامی یاد آور شد: ایده های استارتاپی و نیز رویداد های استارتاپ ویکند یکی از عوامل فوق العاده تاثیرگذار در این حوزه می باشند که  برگزاری آن ها می تواند اتفاقات مثبتی را در این حوزه سبب شود.

وی در زمینه ارتباط موضوع استارتاپ پیش رو با چالش های سازمان افزود:  تاکنون بیشترین نگاه ها به حوزه اچ اس ای منحصر به اعمال نظارت بر سلامت، ایمنی و محیط زیست بوده و خلق دیدگاه جدیدی در این حوزه و تشویق فعالان در این بخش به انجام فعالیت های خلاقانه و مولد که منجر به ایجاد ارزش افزوده گردد، تا حد زیادی مورد غفلت واقع شده است. لذا برگزاری یک چنین دوره هایی به خصوص برای مجموعه های تخصصی هم چون شرکت نفت که دارای نیرو های متخصص بسیاری می باشند می تواند نقش به سزایی در حل  مشکلات این حوزه داشته باشد. 

غلامی تصریح کرد: استارتاپ ویکند ها به عنوان رویداد های آموزشی-تجربی سال ها است در نقاط مختلف دنیا برگزار می گردند و علاوه بر تبدیل ایده های خام به کسب و کار های بزرگ که منجر به ایجاد شرکت های بین المللی با سرمایه های بالایی شده اند،  توانسته اند کمک شایانی به بهبود فضای کسب و کار و حرکت جامعه به سمت خلاقیت محوری بنمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز