خبرگزاری کار ایران

کشف 5 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در اهواز

کد خبر : ۵۷۴۷۷۸

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار دپو مواد غذایی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی مواد غذایی قاچاق را در یکی از مناطق شهر اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از این مکان بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار، تعداد هفت هزار و 492 قوطی نوشابه انرژی زا، سه هزار و 900 قوطی دلستر، دو هزار و 88 بسته قهوه، 10 هزار و 404 عدد صابون، دو هزار و 940 قوطی کمپوت، یک هزار و 702 بطری روغن، 960 عدد شیرعسل، 144 بطری سرکه، یک هزار و 750 بسته تمرهندی، 3 هزار و 300 قوطی آبمیوه، 528 قوطی کنسرو ، 156 قوطی ترشی و 856 کیلوگرم چای خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده و نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق 5 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سردار عباس زاده در پایان با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شده، اظهار داشت: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز