خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در دزفول

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۰۶

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران شعبه  مبارزه با قاچاق کالای شهرستان دزفول طی دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری 2 قاچاقچی و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پلیس طی بازرسی از 2 باب مغازه شناسایی شده محل اختفای کالاهای قاچاق، مقادیر زیادی کالا از قبیل 175 کیسه 45 کیلویی عدس، 23کارتن چای، 989 کیسه 50 کیلویی شکر و 19 کیسه 45 کیلویی ذرت توپی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز