خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر نیروصورت گرفت؛

فاز اول طرح دائم پست 132/33 کیلو ولت کوی ملت اهواز افتتاح شد‏

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۰۲

فاز اول طرح دائم پست 132/33 کیلو ولت کوی ملت اهواز به ظرفیت 50 مگا ولت آمپر با حضور معاون وزیر نیرو، مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در مراسم افتتاح این پست برق، گفت: هدف از اجرای این پروژه، کاهش بارگیری از ترانس پست های زرگان، زیتون و ملی راه، افزایش ظرفیت و تامین انرژی برق مورد نیاز نواحی تحت پوشش، افزایش پایداری و کاهش محدودیت و احتمال خاموشی شبکه توزیع و افزایش قابلیت مانور در شبکه توزیع بوده است.

وی افزود: این پست 50 مگا ولت آمپری با سرمایه گذاری 49 میلیارد ریالی از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان ساخته شده است.

دشت بزرگ ادامه داد: در کنار افتتاح این پست، ورود و خروج رینگ 132 کیلو ولت پست کوی ملت به طول پنج کیلومتر مدار به صورت دو مداره باندل دو سیمه و به تعداد هشت دستگاه دکل فلزی با استفاده از هادی دو سیمه هاوک و با هدف تغذیه پست کوی ملت و تامین برق مطمئن و پایدار نواحی تحت پوشش نیز امروز مورد بهره برداری قرار گرفته که ارزش سرمایه گذاری این پروژه 15 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: کلیه مراحل طراحی و خدمات مهندسی پست و ورود و خروج رینگ مذکور و هم چنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام شده است.

شایان ذکر است، هم چنین هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو به همراه غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان از مرکز دیسپاچینگ جنوبِ غرب بازدید و در جریان اقدامات انجام شده در این مرکز حیاتی و حساس قرار گرفت.

گفتنی است، هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در سفری دو روزه به خوزستان و با حضور مسئولان استانی پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان را در شهرهای اهواز، ایذه و باغملک مورد کلنگ زنی و افتتاح قرار می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز