خبرگزاری کار ایران

بازدید نماینده ایذه و باغملک از دهستان هلایجان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۰۳

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با حضور در دهستان هلایجان، از سه روستای این دهستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عصر روز یک شنبه ۱۰‌دی ماه ۹۶ از سه روستای دهستان هلایجان بازدید کرد.

خادمی ابتدا به مدت دو ساعت در میان مردم روستای شهرک شریعتی( سرقلعه) حضور یافت و به بررسی مشکلات این روستا پرداخت و قول هایی در این زمینه داد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، سپس وارد روستای سرکان علیا یکی از روستاهای با قدمت و پر جمعیت هلایجان شد و دقایقی را هم با اعضای شورا و دهیاری این روستا به طرح مشکلات پرداختند. یکی از مهمترین دغدغه و مشکلات روستای سرکان علیا دفع زباله ها بود که خادمی طی تماسی با فرماندار خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شد.

وی در این تماس اظهار داشت: جهت برسی و پیگیری مشکلات نشستی را طی هفته آینده با اعضا و بزرگان دهستان هلایجان برگزار کند که سمالی فرماندار ایذه  اعلام کرد هفته آینده برای برسی و پیگیری مشکلات این دهستان جلسه ای با حضور روسای ادارت برگزار خواهد شد.

نشست عمومی مردم دهستان هلایجان در روستای چنارستان آخرین برنامه هدایت الله خادمی بود.

خادمی ابتدا به تشریح کارهای انجام شده و در دست اقدام پرداخت سپس در مورد مشکلات مطرح شده توسط یکی از بیژن محمودیان از معتمدین این دهستان قول همکاری و پیگیری داد.

در برخی از صحبت های خادمی مردم ‌دهستان هلایجان بارها وی را مورد تشویق قرار دادند.

هدایت الله خادمی بعد از صحبت های که داشت در نشستی رودرو به رسیدگی مشکلات مردم پرداخت که این موضوع باعث رضایت مندی مردم از وی شد که تا پایان جلسه پای صحبت ها مردم نشست و علیرغم ازدحام جمعیت اما کسی در جلسه نبود که مشکلش را با نماینده خود در میان نگذاشته باشد.

گفتنی است؛ مهمترین خواسته مردم دهستان هلایجان از نماینده خود این بود: هلایجان که یک زمانی بخش اول ایذه بود تبدیل به بخش شود که هدایت الله خادمی در این خصوص طی تماسی با فرماندار خواستار رسیدگی به این موضوع مهم شد که در دستور کار قرار دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز