خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی شکوه وحدت؛

امام جمعه ایذه: ایذه راست قامت خواهد ماند+ عکس

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۵۵

مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایذه همچون شهرهای دیگر با حضور در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهن آشوب گران فتنه گر زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، مردم مومن، ولایت مدار و همیشه در صحنه ایذه امروز همچون مراسمات گذشته در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت، حضور پرشوری داشتند.

در این راهپیمایی با شکوه، مسئولین ارشد ایذه در کنار مردم حضور داشتند و مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان امام علی(ع) را با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل پیمودند.

حجت اسلام و المسلمین سید کمال موسوی امام جمعه ایذه از حضور حاجتی امام جمعه موقت اهواز، مسئولین و مردم مومن و همیشه در صحنه ایذه تشکر و قدرانی کرد.

وی اظهار داشت: در خطبه های نماز جمعه شدید و غلیظ ترین اعتراضات را به دولت مردان کرده و خواهم کرد اما بدانید که اعتراض غیر از اغتشاش است همه ملت ها می تواند بر علیه دولت هایشان اعتراض کنند و این موضوع جزء حقوق شهروندی است. اما اغتشاش خلاف عرف، عقل، دین و قانون است و با حضور در این راهپیمایی آماده ایم به اغتشاشگران جواب بدهیم.

امام جمعه ایذه در ادامه سخنرانی خود در مورد شایعات مبنی بر گرفتن کلانتری، آتش زدن فرمانداری و دفتر امام جمعه و ورود سپاه از دریا ایراد سخن کرد و افزود: حضور در این راهپیمایی با شکوه آن ننگ ها را برداشت. مردم و ملت ها بدانند که ایذه آن گروه آشوب گر نیست، ایذه سیل مردان و زنان عظیم است که امروز حضور پرشوری داشتند آنها بدانند خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد.

موسوی در ادامه تصریح کرد: عده ی زیادی از شهرهای مختلف از استان های دیگر آماده بودند تا جوانان را تشویق کنند تا با سنگ پرانی به بانک و مغازه ها آبروی چندین هزار ساله ایذه را خدشه دار کنند. اما بدانند ایذه راست قامت خواهد ماند. خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ایذه تعداد فراوانی از آنها دستگیر شدند.

حجت اسلام و المسلمین سید کمال موسوی امام جمعه ایذه در پایان سخنان خود خطاب به خانواده ها گفت: اگر گروه اندکی می خواهند راه بیافتند ما تماشا چی نباشیم و به فرزندانتان اجازه حضور در این صحنه ها را ندهید و نگذارید به فتنه گران آشوب گر کمک کنند.

حضرت حجت اسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز نیز در سخنان خود بارها از رشادت های ایذه گفت و از سرداران شهید ایذه بارها به نیکی یاد کرد.

وی اظهار داشت: ایذه مردمان غیور و شجاعی دارد و این موضوع در جنگ هشت سال دفاع مقدس گواه این سخنان است.

حاجتی در ادامه سخنان خود افزود: افرادی که این آشوب و فتنه ها را طرحی کردند یقینا از خانواده های بی اصالت هستند چون مردمان ایذه دارای فرهنگ چندین ساله بوده و این ننگ ها به آنها نمیچسبد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور امروز شما غیورمردان و شیر زنان بختیاری در این راهپیمایی با شکوه پاسخ کوبنده ای به افراد آشوب و فتنه گر بود تا ثابت شود با این همه شایعات چیزی از فرهنگ و اصالت بختیاری ها کم نخواهد شد.

امام جمعه ایذه: ایذه راست قامت خواهد ماند+ عکس

امام جمعه ایذه: ایذه راست قامت خواهد ماند+ عکسامام جمعه ایذه: ایذه راست قامت خواهد ماند+ عکس

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز