خبرگزاری کار ایران

توسط نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر از حماسه حضور مردم وفادار خوزستان در راهپیمایی شکوه وحدت

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۱۷

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حماسه حضور مردم وفادار خوزستان در راهپیمایی شکوه وحدت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و غیور استان خوزستان

راهپیمایی حماسی و کم نظیر، شکوه وحدت، یادمان تجدید میثاق ملت سرافراز  ایران با ارزش‌ های بلند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از فرمایشات و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری است که در قامت صلابت و استواری والا به نمایش گذاشته شد.

ملت همیشه در صحنه استان خوزستان با حضور کم نظیر خود تصویری مثال زدنی و شورانگیز در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی  نشان دادند، و بار دیگر ثابت کردند تمام مردان و زنان، اقوام غیور، گروه ها و جریانات سیاسی و مردمی، با آرمان های این انقلاب پیوندی ناگسستنی بسته اند و در یک جبهه ای واحد دستاورد ها و حقیقت جامعه اسلامی را به رخ استکبار و ایادی آن ها در منطقه کشیدند. 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل از جان گذشتگی هزاران شهید و جانباز است در طول چهار دهه عمر خود همواره با تحریم ها و توطئه های  بسیاری از سوی برخی  کشور ها مرتجع منطقه و استکبار جهانی روبرو  شده است و الحق و الانصاف با قامتی راسخ و اراده ای آهنین  به پیروزی و موفقیت های بسیاری در برابر این دسیسه ها  و دشمنی ها دست پیدا کرده است.

بی‌ شک حضور حماسی شما مردم شریف و ولایتمدار  استان خوزستان در صحنه های مختلف انقلاب، شما مردم مومن و انقلابی که موجی از امید و همدلی و وحدت را آفریدید، نشان گر اعتقاد راسخ به ارکان نظام، آرمان های امام راحل پیروی از مقام عظمای ولایت و ایران اسلامی است.

نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با اقتدار و تلاش همه جانبه در مسیر عظمت و تعالی این کشور گام بر می دارد و همواره خود را خادمی راستین این ملت می داند، هیچ گاه بر خواسته ها و مطالبات به حق آحاد مردم کوتاهی نخواهد کرد و به پیروی از اصل نظام مقدس جمهوری  اسلامی که بر پایه مردم سالاری دینی و عظمت ملی بنا شده است به حرکت خود ادامه می‌دهد چرا که همواره  مردم را ولی نعمت خود می داند.

بر خود فرض می دانیم از حضور همه اقشار مردم استان خوزستان در راهپیمایی 13 دی ماه نود و شش قدردانی و سپاسگزاری کنیم. رجا واثق داریم این حضور پرشکوه مردم باعث خواهد شد ما مسئولین همواره عاشقانه دل در گرو این مردم نهیم و برای سرافرازی این ملت قهرمان و سربلند تلاش و مجاهدت های بسیاری کنیم.

از خداوند باریتعالی عمری با عزت، همراه با تندرستی و موفقیت روز افزون برای همه مردم عزیز و بزرگ استان خوزستان مسئلت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز