خبرگزاری کار ایران

محمد جوروند گفت:

استقبال از حوزه فرهنگ تلنگری به خادمان این حوزه است

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۴۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان استقبال بی نظیر مردم از حوزه فرهنگ و هنر را تلنگری به خادمان این حوزه دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند در این آیین پایانی هفته قرآن و عترت خوزستان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: هفته قرآن و عترت با وسعت و گستره زیادی در سطح استان برگزار شد.

وی با بیان این که لازم است از معاونت قرآن اداره کل ارشاد و همچنین جامعه قرآنی استان برای همکاری در این رویداد تشکر کنم، افزود: استقبالی که امروز از حوزه فرهنگ در این نمایشگاه می‌بینید، تلنگری به خادمان حوزه فرهنگ است تا بتوانیم خدماتی جدی تر و  وسیع‌تر در حوزه فرهنگ و کتاب تقدیم کنیم.

 جوروند با اشاره به تقارن نمایشگاه کتاب خوزستان با هفته قرآن و عترت، بیان داشت: خوشحالم که در کنار همه فعالیت‌های مختلفی که توسط ارشاد استان با مساعدت استاندار و مشورت نماینده ولی فقیه در استان صورت می‌‎گیرد، فعالیت‌های قرآنی نیز در این نمایشگاه مغفول نمانده است.

وی با اشاره به اهمیت فعالت های فرهنگی و به ویژه فعالیت های مرتبط با حوزه های قرآنی تصریح کرد: خانواده‌هایی که فرزندان خود را در مسیر قرآن تربیت می‌کنند، خانواده‌هایی سالم خواهند بود.

جوروند همچنین به نقش انقلاب اسلامی در احیای فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و اذعان داشت: امام خمینی(ره) قرآن را از کنج خارج کرد و توانست به آن جنبه عمومیت و کارکردی ببخشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تنوع فعالیت های فرهنگی امروز بسیار زیاد است و این فعالیت ها کارکردهای بسیار خوبی در جامعه دارند، تصریح کرد: البته امروز سلاح ما در حوزه‌های فرهنگی قرآن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز