خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان:

لزوم تسریع در پرداخت بیمه‌های تجاری سهم 10درصدی وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۷۰

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برای بهبود کیفیت خدمات درمانی در منطقه، همانند سایر کشور نیازمند دریافت سهم 10درصدی بیمه‌های تجاری وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌اله جانبی در آبادان اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان در چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی را در پیش گرفته است و دریافت بدهی از بیمه‌های تجاری این مسیر پیشرفت را هموار خواهد کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با تزریق این بدهی 10درصدی به وزارت بهداشت، در خدمات‌رسانی هر چه بهتر، به ویژه خدمات مربوط به حوادث ترافیکی، عملکرد بهتری خواهیم داشت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: بیمارستان‌های ما همانند سایر بیمارستان‌های وزارت بهداشت به رایگان شدن خدمات درمانی به آسیب‌دیدگان حوادث ترافیکی پایبند هستند و در این بین نیاز است 10درصد بیمه شخص ثالث وسائط نقلیه توسط بیمه‌ها به وزارت بهداشت پرداخت شود تا در این خدمات‌رسانی هیچگونه خللی را شاهد نباشیم.

وی عنوان کرد: به هر حال بیمارستان‌‎های دانشکده علوم پزشکی آبادان تا به امروز با وجود مشکلات مالی به تعهدات خود در خصوص درمان رایگان صدمه‌دیدگان حوادث ترافیکی متعهد بوده‌اند و این انتظار می‌رود که بیمه‌ها نیز در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند و با پرداخت بدهی 1000میلیارد تومانی در کنار وزارت بهداشت باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز