خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزارت راه و شهر سازی صورت گرفت؛

تفاهم نامه ی چند جانبه افزایش اعتبار راه و شهر سازی در اهواز منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۹۴

تفاهم نامه ای چند جانبه افزایش اعتبارات راه های استان فی مابین استاندار خوزستان و معاون وزیر راه و شهر سازی در اهواز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، طی جلسه ای که امروز صبح در سالن جلسات استانداری با حضور معاونت وزارت راه و شهرسازی استاندار خوزستان و مدیر کل راه و شهر سازی استان خوزستان به جهت بررسی عملکرد این وزارت خانه برگزار شد؛ در ابتدای جلسه گزارش مفصلی از عملکرد اداره کل راه و شهر سازی استان بیان شد.

در ادامه معاون وزارت راه و شهر سازی گفت:‌ در آینده پروژه های عمرانی به یک واحد مستقل در وزارتخانه واگذار می شود. از 150 میلیارد تومان اختصاص بودجه استان خوزستان 80 میلیارد آن واگذار شده است.

وی افزود: انشالله در سال بعد هم، همین مقدار بوجه به این امور اختصاص داده خواهد شد. اما در کل بودجه ی این وزارتخانه برای سال آینده با 50٪ تنزیل نسبت به امسال تخصیص یافته است.

معاونت وزارت راه و شهرسازی از هاشمی زاده معاونت عمرانی استانداری خوزستان درخواست کردند، که جهت بررسی بر عملکرد این امور جلساتی دوره ای با بازه زمانی یک ماهه بر روند پیشرفت و ارایه گزارش داشته باشد.

 شریعتی در تکمیل صحبت های معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: خوزستان ظریفیت بسیار عظیمی برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: ما با پیگیری های فراوران تنوانستیم قطار های بسیار فرسوده ای که در سرویس ریلی استان بودند را حذف کنیم.

وی افزود: اگر استان خوزستان از لحاظ تولید کالا در سطح اول کشور هست، پس باید از لحاظ کیفی راه هم در مقام مطلوبی باشد، و با توجه به تامین منابع کشور از استان خوزستان به طور حتم ضرورت دارد بهتر دیده شود.

 شریعتی اظهار کرد: به علت همین دیده نشدن صحیح در کشور است که نارضایتی در استان ما نسبت به استان های دیگر بیشتر است، مطمعنا برای استان کم لطفی شده است.

در پایان هم تفاهم نامه ای چند جانبه افزایش اعتبارات راه های استان  فی مابین استاندار خوزستان و معاون وزیر راه و شهر سازی منعقد شد.

تفاهم نامه ی چند جانبه افزایش اعتبار راه و شهر سازی در اهواز منعقد شدتفاهم نامه ی چند جانبه افزایش اعتبار راه و شهر سازی در اهواز منعقد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز