خبرگزاری کار ایران

نشست هماهنگی اداره پست خوزستان با مدیران شهرداری استان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۴۸

مدیر کل پست استان خوزستان، تصریح کرد: گسترش تعاملات سازمانی با ایجاد و راه اندازی باجه های ارائه خدمات نیابتی از طریق شبکه پستی، عاملی مهم در راستای تسهیل در روند ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهران حموله  به اتفاق بابک گله داری در نشست هماهنگی تشریح و تبیین سیاست های کلان شرکت ملی پست که با حضور شهردار، رؤسای شورای شهر و شهرداران هشتگانه شهرداری خوستان در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد؛ بر ضرورت تعاملات موثر درون و برون سازمانی، استفاده از مزیت های نسبی یکدیگر با ایجاد و راه اندازی باجه های خدمات نیابتی تاکید کرد.

وی گفت: اعتقاد داریم اگر ارتباط دستگاه‌های اجرایی در استان با مردم به‌صورت مداوم ومستمر صورت پذیرد قطعا مطالبات بحق مردم نیز از طریق ادارات مذکور قابل وصول خواهد بود.

حموله سپس به تشریح کامل نحوه استفاده از بانک های اطلاعاتی کد پستی ده رقمی، استاندارد سازی آدرس ایرانیان (GNAF )، راست آزمایی آدرس و نشانی متقاضیان در خصوص ارائه انواع خدمات نیابتی دستگاه های اجرایی، خدمات پست مالی، مزایای استفاده از تمبر اختصاصی، کارت پستال، سرویس های پست ویژه و193(خوش)پست همراه، توزیع ابلاغیه ها و اخطاریه های بانکی، اختصاص و ارائه کدپستی ده رقمی از طریق درگاه ارائه خدمات بانکی و وجود نقاط تماس در روستاهای استان از طریق دفاتر آی سی تی در جهت ارائه خدمات بهینه به روستائیان و دیگر خدمات نوین در دست اجرا در پست استان پرداخت.

وی در خصوص خدمات قابل ارائه شهرداری، عدم صدور عوارض سالیانه املاک و مستغلات، توزیع عوارض شهرداری، نوسازی املاک، توزیع جرائم رانندگی، راه‌اندازی باجه های پستی نیابتی در مراکز تعویض پلاک و معاینات فنی خودرو با واگذاری آن از طریق پست استان، تصریح کرد: اگر عوارض بصورت دوره ای صادر و توزیع گردد به سهولت توسط مالکین قابل پرداخت بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه و صلاح آنان خواهد بود. مضافا اینکه ایجاد باجه های خدمات نیابتی در مراکز موصوف نیز موجب تسهیل بیشتر در روند ارائه خدمات به متقاضیان در راستای کاهش تردد های غیر ضرور در استان خواهد بود.

در این نشست رؤسای شورای شهر و دیگر مدیران مناطق اظهار امیدواری کردند با تشکیل کارگروه هایی فنی و کاردان متشکل از کارشناسان فنی ادارات پست و شهرداری بتوان زمینه ایجاد ارتباط و تعامل کاری در زمینه های واگذاری خدمات نیابتی مانند توزیع اخطاریه ها و عوارض شهرداری، توزیع جرائم رانندگی توسط دوربین های مدار بسته وکنترل سرعت در معابر درون و برون شهری، نوسازی املاک و خدمات شهری و تاکسیرانی توسط پست استان را هر چه سریعتر و در راستای رضایتمندی مردم و همشهریان اجرایی و عملیاتی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز