خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی و امورحقوقی استانداری خوزستان:

مسئولیت اجتماعی منحصر به سیستم دولتی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۷۵۵

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: مسئولیت اجتماعی منحصر به سیستم دولتی نیست و هر انسانی در زندگی پیرامون خود باید این مسئولیت را باور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهاب رزمی صبح امروز یکشنبه در نخستین سمینار بین المللی CSR با عنوان مسئولیت اجتماعی، دولت و توسعه پایدار عنوان کرد: این سمینار به لحاظ کیفی و کمی در سطح مناسبی برگزار شد؛ در همین راستا می‌توان گفت شاید این سمینار جز معدود سمینارهای برگزار شده در استان باشد که به لحاظ کیفی، شخصیت‌هایی همچون سفیر یک کشور یا نماینده اتحادیه اروپا در آن حضور پیدا کرده است.

وی افزود: برگزاری این سمینار در استان تازگی داشت و به لحاظ مطالب ارائه شده و همچنین سطح سخنرانان در سطح خوبی برگزار شد.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان تصریح کرد: مسئولیت های اجتماعی در حوزه های مختلف و نه فقط دولت تعریف شده و هر انسانی در زندگی پیرامون خود باید این مسئولیت های اجتماعی را باور داشته باشد.

رزمی با بیان اینکه نسبت به همنوع، محیط اطراف و محیط کار و همه انسان های جامعه یک نوع مسئولیت داریم، تصریح کرد: انسان بدون مسئولیت‌اجتماعی در جامعه امروز نمی‌تواند زندگی‌کند. برگزاری این سمینارها و نشست ها قطعا در توسعه پایدار و مسئولیت پذیری بیشتر مدیران تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت های خود در حوزه رصد مسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی، گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت های مدیران مختلف را رصد می کنیم و امیدوار هستیم تا مدیران با شرکت در چنین سیمنارهایی وظایف خود را به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی به نحو احسن انجام دهند.

رزمی در پایان بیان کرد: امیدوار هستیم تا برگزاری چنین سمینارها و نشست هایی برای توسعه پایدار کشور و استان به فعالیت های مطلوبی منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز