خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان مطرح کرد:

آغاز شیوه‌‌های جدیدی نورپردازی در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۱۷

شهردار هندیجان گفت: با توجه به محروم بودن هندیجان از برخی امکانات‌شهری، درصدد شدیم برای تغییر وضعیت شهر، نورپردازی در همه نقاط شهر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، کوروش حشم‌دار اظهار داشت: یکی از اقداماتی که سبب زیبایی یک شهر در هنگام تاریک شدن هوا می‌کند، نورپردازی‌‌هایی که در مناطق عمومی صورت می‌گیرد.

وی افزود: ما در بلوارها، پارک‌ها، درختان در همه نقاط شهر بخصوص هندیجان جنوبی نورپردازی‌های جالبی برای مردم انجام داده‌ایم؛ اما با توجه به مشکلات مالی شهرداری از مسئولان استان خوزستان انتظار داریم در این زمینه اعتباراتی را به ما اختصاص دهند.

شهردار هندیجان بیان کرد: از جمله اقداماتی که در این چهار ماه از زمان تصدی‌گری این‌جانب به‌ عنوان شهردار صورت گرفته طراحی و نورپردازی فلکه ترمینال و بهداشت، بلوار ولیعصر (عج) هندیجان جنوبی، بلوار بهداشت تا ترمینال است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته نورپردازی بلوار روبروی بیمارستان تا راهنمایی رانندگی، چهار راه گندم‌ کار تا فلکه امام حسین (ع)، خیابان فرمانداری، بلوار دفتر امام‌جمعه تا شاه مشهد، بلوار امام خامنه‌ای تا چهار راه عباس پور هندیجان جنوبی بوده است.

حشم‌دار عنوان کرد: نورپردازی ما از پل شهر هندیجان، نصب پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی، تزئینات، نورپردازی ورودی و خروجی‌ های شهر، پارک کوی دانش، پارک‌ های دولت و ملت برای مسافران نوروزی صورت گرفته است؛ اما برای خدمت بهتر به مردم هندیجان نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

وی افزود: اصلاح و نورپردازی فلکه ورودی لنج، تزئینات لنج، نورپردازی دروازه قرآن ورودی شهر، نصب المان‌ های جدید در پارک‌ ها و بلوارها در جوار کتابخانه شهید مدرس و کانون پرورشی کودکان نورپردازی جهت ایام نوروز انجام‌ شده است.

شهردار هندیجان بیان کرد: نورپردازی سرعت‌گیرها، نصب علائم هشدار دهنده در سطح شهر درخت‌ کاری ورودی هندیجان از سمت دیلم برای زیبا سازی ایام نوروز، خاک‌ ریزی، لوله‌ گذاری آب قطره‌ای، رنگ‌ آمیزی بلوارها که همگی برای مهیا شدن و استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی گفت: هزینه‌ های ما در بخش نورپردازی و زیباسازی شهر در چهار ماه گذشته بیش از 500 میلیون تومان بوده است. ما دیگر توانایی هزینه کردن در بخش زیبا سازی را نداریم، انتظار ما حمایت مسئولان است.

حشم‌دار عنوان کرد: شهر هندیجان بسیار محروم بوده، باید منابع اعتباری بیشتری به ما اختصاص داده شود؛ تا بتوانیم بخشی از محرومیت هندیجان را با خدمات شهری، زیبا سازی، فضای سبز مناسب برطرف کنیم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز