خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

خوزستان پلاک هویت ایران زمین، اسلام و هویت شیعی ما است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۷۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با کارکنان و روسای ادارت شهرستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خوزستان پلاک هویت ایران زمین، اسلام و هویت شیعی ما است و کار فرهنگی در این استان به عنوان یک نماد باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه ١٩ اسفند با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیران ستادی، روسای ادارات شهرستان‌ها و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: خدمت شما در استانی اتفاق می‌افتد که پلاک هویت ایران زمین، هویت اسلامی و هویت شیعی ما است، و کارهای فرهنگی که در حوزه‌های مختلف در این استان اتفاق افتاده است سال‌های سال به عنوان یک نماد باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: هر مقدار که به افتخارات استان خوزستان به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر، دین و ادب افزوده شود این پلاک جلای بیشتری پیدا می‌کند و ماندگارتر خواهد شد.

سید عباس صالحی تصریح کرد: ما در وزارت با این نگاه که ایران تنها به تهران محدود نمی‌شود و همه استان‌های ایران را باید دید، سعی در تقسیم منابع در یک فضای ملی را داریم و تلاش می‌کنیم از تمرکز زدایی پرهیز کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: یکی از بخش‌های جدی در بودجه ٩٧ بحث برش‌های استانی و تلاش برای بالا بردن سهم هر استان در بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تفاهم‌نامه‌ای که با استانداری تنظیم شده به این مهم اشاره شده است.

وی در پایان افزود: با این تفاهم‌نامه می‌توانیم مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان را تا حدودی مرتفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز