خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کشف نزدیک به 4 میلیارد کالای قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۱۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان، با اعلام توقیف 3 دستگاه خودرو از کشف نزدیک به 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه تریلر و یک دستگاه خودرو تیبا حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی اندیمشک – خرم آباد شدند.

وی افزود: در بازرسی از بار این خودروها، یک محموله انواع ظروف آشپزخانه چینی،  یک محموله لوازم یدکی خودروهای سبک و 207 کارتن انواع کفش قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله های قاچاق را بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز