خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به چهارمین کنگره شعر خلیج فارس هندیجان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۸۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: مهلت ارسال اثر به چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان تا ۲۵ فروردین ۹۷ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند گفت: با توجه به مهلت باقیمانده تا برگزاری این کنگره در اردیبهشت ۹۷ و تماس‌های مکرر شاعران با دبیرخانه کنگره در هندیجان برای ارسال اثر، مهلت دریافت آثار شاعران برای حضور در این کنگره، تا ۲۵ فروردین ۹۷ تمدید شد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش حجم مشغله کاری مردم، مهلت دریافت آثار شاعران تا ۲۵ فروردین ۹۷ تمدید می‌شود که شاعران با فراغ بال بیشتری آثار خود را به نشانی اینترنتی و یا فکس دبیرخانه ارسال کنند.

جوروند در ادامه افزود: این کنگره با محوریت خلیج فارس (به زبان فارسی و عربی) و موضوع آزاد ، با هدف تلاش در جهت شناخت هر چه بهتر آثار ماندگار ملی و شناسایی شاعران ملی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت و آفرینش‌های ادبی و گرامیداشت یاد شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص شرایط ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یادآور شد: آثار ارسالی باید به نشانی ershadhendijan@gmail.com ارسال شوند و شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش کلاسیک و آزاد و تا پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی علاوه بر اینکه نباید در هیچ همایش، کنگره و جشنواره‌ای ارائه شده باشد، باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه (هندیجان، خیابان امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان) ارسال شوند و از شاعران برگزیده برای شعرخوانی دعوت و در آیین پایانی جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی از آنان تقدیر می‌شود.

گفتنی است: شهرستان هندیجان، از شهرهای خوزستان است که ۹۵ کیلومتر مرز آبی خلیج فارس را داراست و شهر مرزی بین استان خوزستان و بوشهر می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز