خبرگزاری کار ایران

13 هزار پلیس خوزستان مسئولیت امنیت و ایمنی راهها را برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۸۳

فرمانده نیروی انتظامی از حضور 13 هزار نیرو اعم از فرماندهی انتظامی و مرزبانی در سطح استان خوزستان برای تامین امنیت و ایمنی راه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از یادمان "نهر علقمه" شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: هر چقدر یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را زنده نگه داریم، در حقیقت اصل هویت خود را ارتقاء داده ایم و به گذشته پرافتخار مان اشاره کرده ایم.

سردار اشتری ادامه داد: مردم در پایان سال با توجه به گرفتاری های متعددی که دارند، با عشق و علاقه به سرزمین نور می آیند؛ امروز خیل عظیمی از مشتاقان در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور دارند.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز کمیته ایمنی و امنیت ستاد راهیان نور برعهده نیروی انتظامی است، اذعان کرد: ایمنی در خصوص خودروهای شخصی و یا کاروان هایی که به صورت عمومی می آیند از مبدا تا مقصد، پلیس با آنها همراهی می کند.

وی ادامه داد: کلیه زائران از شهرهای خود به مقصد شهرهای مرزی با هماهنگی نیروی انتظامی حرکت می کنند و نیز زائرانی که در قالب کاروان‌های راهیان نور به وسیله اتوبوس سفر می کنند، هماهنگی های لازم با مدیران کاروان ها در بین راه، شهرها و استان های مورد نظر، از سوی پلیس انجام شده است.

سردار اشتری به آماده باش کامل ناجا برای اجرای طرح نوروزی و نیز تامین امنیت زائران راهیان نور و مسافران عزیز که به شهرای مختلف قصد سفر دارند، اشاره و بیان کرد: امیدواریم، هموطنان عزیز، سال خوبی را داشته و به سلامت به شهرهای خود باز گردند.

 وی از حضور 13 هزار نیرو اعم از فرماندهی انتظامی و مرزبانی در سطح استان خوزستان برای تامین امنیت و ایمنی راه ها خبرداد و گفت: در طول مسیر سفر از مناطق استانی، ماموران ما همکاری لازم را با کاروان ها دارند.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه در سال گذشته حدود 800 هزار نفر در این ایام از مناطق جنوب بازدید کردند، گفت: طی چند سال اخیر به وسطه هماهنگی‌های خوبی که صورت گرفته خسارتی نداشتیم و کاروان‌ها بدون مشکل خاصی به سلامت رفت و آمد داشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز