خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار استاندار خوزستان با سالمندان و همچنین مرزبانان در آستانه سال نو

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۹۰

استاندار خوزستان عصر امروز سه شنبه 29 اسفندماه و لحظاتی پیش از تحویل سال 97 با سالمندان آسایشگاه «طلوع همدلی» در شهرستان کارون و همچنین با مرزبانان در خرمشهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در بازدید از آسایشگاه «طلوع همدلی»، ضمن دیدار با سالمندان و دلجویی از آنان با اهدای گل و هدایایی، افزود: ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم کسانی که جامعه را شکل دادند و تربیت کردند.

وی افزود : امسال نیز همچون سال گذشته خداوند توفیق داد تا در خدمت سالمندان و پیشکسوتان عزیز باشیم و وظیفه خود می دانم به نوعی قدردان زحماتی که این عزیزان برای جامعه کشیدند باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با پیشکسوتان ، سالمندان ، ایتام و اقشار ضعیف جامعه باعث ایجاد روحیه و انگیزه برای خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد، گامی که افراد در راه خدمت به سالمندان به صورت فداکارانه بر می دارند؛ بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و نزد پروردگار اجر فراوانی دارد.

غلامرضا شریعتی به مناسبت فرا رسیدن سال نو در لحظه سال تحویل در جمع مرزبانان در خرمشهر نیز حضور پیدا کرد و فرا رسیدن نوروز را به آنان تبریک گفت و طی سخنانی از فداکاری‌های آنان تجلیل نمود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز