خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان تاکید کرد:

دستورالعمل استفاده از کالای ایرانی به متولیان ورزش آبادان ابلاغ شد/ عدم اعطای مجوز به باشگاه‌ هایی که از تولیدات داخلی استفاده نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۵۳

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: افرادی که در صدد تاسیس باشگاه و یا کسب مجوز هستند چنانچه از تولیدات کالاهایی که مشابه آن در کشور تولید می‌شود، استفاده نکنند به آن ها مجوز اعطا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، علی رضایی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: باید به صورت عملی در حمایت از تولیدات داخل کشور در تلاش باشیم.

وی در همین خصوص افزود: برای دستیابی به این هدف به تمامی دستگاه‌ها و متولیان ورزش در آبادان تاکید می‌شود حتی‌المقدور از تولیدات داخلی و تجهیزات ساخته شده در کشورمان استفاده کنند تا زمینه رونق اقتصادی و اشتغال جوانان کشورمان فراهم شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان تاکید کرد: صنعت ورزش می‌تواند با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی قدرتمند و بی‌نظیر خود در ترویج مصرف کالای ایرانی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، نقش آفرین باشد.

رضایی ادامه داد: ضرورت دارد در راستای شناسایی راهکارهای بهینه برای ایفای نقش ورزش در تحقق حمایت از کالای ایرانی، هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها و دیگر اجزا، برنامه‌ریزی موثر و منسجمی را به عمل آورند و آن‌ها را در این جهت هم افزا و هم‌سو کرد.

وی عرصه ورزش را یک ظرفیت مهم به منظور اشتغالزایی گسترده و مناسب برشمرد و گفت: بخشنامه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان آبادان تدوین شده که بر این اساس در راستای حمایت از کالای ایرانی در سال 97، خرید اقلام ورزشی برای باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی باید با اولویت کالاهای ایرانی باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: افرادی که در صدد تاسیس باشگاه و یا کسب مجوز هستند چنانچه از تولیدات کالاهایی که مشابه آن در کشور تولید می‌شود، استفاده نکنند به آن ها مجوز اعطا نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز