خبرگزاری کار ایران

گام بلند منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توسعه کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۲۷۹

یازده شرکت در نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان پس از عقد تفاهم نامه با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی فعالیت خود را رسما در این منطقه آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف معرفی طرح های کارآفرینی صنعتی این منطقه در نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان شرکت می کند.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن حضور در این نمایشگاه از جمله حامیان آن محسوب می شود. ایجاد طرح توسعه و توجه روزافزون به کسب و کارهای بخش خصوصی در حوزه صنعت پتروشیمی از جمله رویکردهای این سازمان است.

امسال هشت شرکت به نمایندگی از 27 شرکت در حال ساخت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در غرفه ی سازمان منطقه ویژه حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه قرار است 11 تفاهم نامه بین سازمان منطقه ویژه و شرکت های بخش خصوصی منعقد شود تا آن ها فعالیت خود را در این منطقه رسما آغاز کنند.

مطابق برنامه ریزی روابط عمومی این سازمان، سید امید شهیدی نیا، مدیر عامل، عصر سه شنبه در غرفه ی خود برای برگزاری کنفرانس خبری میزبان خبرنگاران خواهد بود.

نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان از فردا به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان آغاز بکار می کند و علاقمندان می توانند از ساعت 19 تا 23 از غرفه های آن بازدید کنند.

این نمایشگاه در پی معرفی طرح ها و نوآوری های شغلی در حوزه های صنعت، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، خدمات، فرهنگ و هنر، ICT، مشاغل فضای مجازی و مشاغل خانگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز