خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت صنعتی نویدزر شیمی صورت گرفت؛

برگزاری اجلاس روسای مجتمع های صنایع پتروشیمی کشور/پیش بینی تولید سالانه ۱۳۸ میلیون تن محصولات پتروشیمی تا سال ۱۴۰۴

کد خبر : ۶۱۶۲۴۳

پنجاهمین اجلاس روسای مجتمع های صنایع پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت صنعتی نویدزرشیمی در شهرک بعثت شهرستان ماهشهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این اجلاس هر کدام از روسای مجتمع های پتروشیمی با ارائه گزارش عملکرد، دیگر مدیران را در جریان وضعیت مجتمع خود قرار دادند و با ارائه نظریه های مختلف، برنامه های جامع و کاملی را برای آینده صنعت پتروشیمی کشور تدوین نمودند.

در ادامه اجلاس، بساق زاده مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در اجلاس، اظهار داشت: برگزاری این نوع جلسات در آینده صنعت پتروشیمی کشور و برنامه های اجرایی آن بسیار حائز اهمیت است و استمرار جلسات کمک می کند تا مدیران و مسئولان با شناخت کافی و مطلوبی از شرایط مجتمع های کشور  برای آینده مجموعه خود برنامه ریزی کنند و همچنین این جلسات بر تعامل بین مجتمع های پتروشیمی تاثیر مستقیم دارد.

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطر نشان کرد: سال گذشته در حوزه های مختلفی نقاط قوت و ضعف داشتیم و طبق برنامه ریزی ها در سال جاری بسیاری از چالش ها  را دیگر نخواهیم داشت، به عنوان مثال پروژه هایی در دست اقدام است که با انجام آن ها مشکلات گازی در مجتمع های پتروشیمی شهرستان ماهشهر حل خواهد شد.

وی افزود: اگر مجتمع های تولیدی برنامه های تولیدی خود را طبق گزارش هایی که در اختیارمان قرار دادند پیش ببرند و به اجرا درآورند در سال جاری در محصول اتیلن هیچ مشکلی نخواهیم داشت و تا اتمام پروژه های پایین دستی، اتیلن مازاد هم خواهیم داشت.

در پایان بساق زاده اظهار داشت: اگر همه پروژه ها و طرح های صنعت پتروشیمی کشور طبق برنامه و به خوبی اجرا شوند پیش بینی این است که ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی کشور در سال ١٤٠٤ به ١٣٨ میلیون تن در سال خواهد رسید و به ٢ برابر ظرفیت فعلی دست خواهیم یافت.

شایان ذکر است اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی کشور هر ساله ٢ بار به میزبانی یک مجتمع در شهر های مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز