خبرگزاری کار ایران

افشین حیدری خبر داد:

احداث اولین خانه تخصصی بوکس خوزستان در اهواز

کد خبر : ۶۱۶۳۷۵

مدیرکل ورزش و جوان خوزستان با اشاره به احداث اولین خانه تخصصی بوکس استان در اهواز، گفت: بوکس خوزستان در آینده روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با حضور کارشناسان و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همچنین سرپرست هیات بوکس خوزستان داشتیم، مصوب شد که اولین خانه تخصصی بوکس استان با اعتباری بالغ بر بیش از هفت میلیارد تومان در اهواز احداث شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود کلنگ خانه تخصصی بوکس، نیمه دوم سال جاری به زمین زده شده است و تلاش می‌شود که در مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین مصوب شد پنج سالن تخصصی بوکس در پنج شهرستان فعال در سال جاری تاسیس شود. از دیگر مصوبات این جلسه اختصاص مبلغ 400 میلیون تومان جهت تجهیز و به سازی سالن بوکس استان واقع در ورزشگاه تختی بود و قرار شد خوابگاه این سالن به روز رسانی و به امکانات سرمایشی مجهز شود.

وی گفت: بر اساس برنامه‌های هیات بوکس استان به زودی نیز اردوهای تیم استان آغاز خواهد شد و قرار است یکی از مربیان کارکشته کشور جهت مربیگری در این اردوها و استعدادیابی به استان خوزستان سفر کند.

حیدری با بیان این‌ که بوکس یکی از رشته‌های شاخص خوزستان محسوب می‌شود و از پتانسیل و ظرفیت لازم نیز برخوردار است، تاکید کرد: باتوجه به جلسه‌ای که برگزار شد، آینده بسیار روشنی پیش‌روی بوکس استان است و این رشته در آینده روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز