خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف میلیاردی کالای قاچاق در اهواز

کد خبر : ۶۱۶۳۸۷

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 میلیارد و 868 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: ماموران کلانتری 23 پادادشهر اهواز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به این که در بازرسی از خودرو مذکور 2 هزار و 100 کیسه برنج 10 کیلویی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 868 میلیون ریال کشف شد، اظهار کرد: این محموله فاقد مجوز گمرکی از شهرستان دیلم در استان بوشهر بارگیری شده بود.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان نیز در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی یک انبار دپوی کالای قاچاق در یکی از مناطق شهرستان اهواز شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر یک محموله پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به این که در این عملیات ها 2 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله ها را بالغ بر 2 میلیارد و 868 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز