خبرگزاری کار ایران

هدایت الله خادمی گفت:

نا امیدی در ایذه و باغملک نهادینه شده است/تصاویر

کد خبر : ۶۱۶۶۷۰

نماینده ایذه و باغملک صبح امروز در حاشیه سفر رئیس کمیته امداد امام(ره) به ایذه گفت: نا امیدی در منطقه ما نهادینه شده است یعنی هر کاری که آمدیم شروع کنیم منجر به تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی در حاشیه سفر سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به ایذه، اظهار کرد: روندی که بعد از انقلاب در ایذه و باغملک صورت گرفت، انقلابی که نعمت بود، اما کارهای که در دیگر شهرستان ها انجام گرفت در این دو شهرستان نداشتند که باید بگویم خودمان از مقصران اصلی بودیم که پیگیر موضوعات نبودیم.

وی تصریح کرد: الان فاصله ما با دیگر شهرستان ها از نظر امکانات بسیار زیاد شده است. ظرف ۲۸ سال گذشته در ایذه و باغملک کاری نکرده اند هر چند که باز اعلام می کنم بخشی از این نامهربانی های که شده برمیگرده به عدم پیگیری های که انجام ندادیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایذه و باغملک هیچ صنعت و درآمدزایی ندارد، عنوان کرد: به غیر از کمیته امداد، بهزیستی، و چند نانوایی که به مردم خدمت می کنند چیز دیگری نداریم علیرغم اینکه در شهرستان های دیگر پتروشیمی و چندین شرکت بزرگ وجود دارد اما ما فقط کارون ۳ را داریم که هیچ کمکی به تیم های ورزشی و حوزه های دیگر نمی کنند اما در شهرستان های دیگر که پتروشیمی و شرکت دارند اسپانسر تیم های و حوزه های دیگر شهرشان می شوند.

خادمی در ادامه گفت: نهادهای انقلابی به شهرستان ایذه و باغملک کمکی نکردند علیرغم اینکه ستادهای اجرایی در شهرستان دیگر سنگ‌ تمام گذاشتند اما نسبت به این دو شهر بی تفاوت هستند که بعد از نطقی که در مجلس داشتم ۱۰۰ میلیارد تومان به ایذه و باغملک دادند اما متاسفانه کسی از همشهریان نبود که تیمی را تشکیل دهند و این بودجه را جذب کند.

نماینده ایذه و باغملک افزود: نا امیدی در منطقه ما نهادینه شده است یعنی هر کاری که آمدیم شروع کنیم منجر به تخریب شد و در فضاهای مجازی مردم را بدبین می کند به عنوان مثال اگر پروژه ای در این شهر کلنگ زنی شود سریع جبهه گیری می کنند و این کار را شدنی نمی دانند. البته باید حق داد چون در گذشته آنقدر مردم را سرکار گذاشتند که دیگر باور ندارند پروژه ای در این شهر به انجام برسد که با این کارها بی اعتمادی را ایجاد کردند.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک و نایب اول کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر مجدد از حضور سید پرویز  فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در ایذه، افزود: ایذه و باغملک جزء ۱۰ شهر محروم کشور است که امیدواریم نگاه ویژه ای به این دو شهر داشته باشند.

نا امیدی در ایذه و باغملک نهادینه شده است/تصاویرنا امیدی در ایذه و باغملک نهادینه شده است/تصاویرنا امیدی در ایذه و باغملک نهادینه شده است/تصاویر

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز