خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل منطقه‌ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۹۷

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارگران با حضور در خط مقدم تولید، در زمره پیشتازان مسیر توسعه کشور به حساب می آیند که در حرکت چرخ های اقتصادی، پیشبرد اهداف توسعه ای و تحقق اهداف اقتصادی نقشی بی بدیل دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به مناسبت روز کارگر، سید امید شهیدی‌نیا طی پیامی روز کارگر را به همه ی کارگران شاغل در صنعت پتروشیمی علی الخصوص کارگران سازمان منطقه ویژه تبریک گفت.

وی بیان کرد: کارگران با حضور در خط مقدم تولید، در زمره پیشتازان مسیر توسعه کشور به حساب می آیند که با همت مضاعف خویش، در حرکت چرخ های اقتصادی، پیشبرد اهداف توسعه ای و تحقق اهداف اقتصادی نقشی بی بدیل و تاثیرگذار دارند.

شهیدی نیا افزود: بی تردید افق روشن توسعه و پیشرفت فردای کشورمان مرهون تلاشهای بی دریغ کارگران زحمتکشی است که سرمایه های انسانی ارزشمند کشور هستند و در سال «حمایت از کالای ایرانی» نوایی نو از همت توام با عزم ملی در دستیابی به افق های روشن را نوید خواهند داد.

وی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فرد فرد کارگران پرتلاش شاغل در صنعت پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، خطاب به این قشر تلاشگر خاطر نشان کرده: امیدوارم که همگی برای شکوفایی و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی گام های موثر و مفید برداریم.

نامگذاری روزی برای گرامیداشت کارگر جهت ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی است که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنند؛ این امر نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز