خبرگزاری کار ایران

حضور منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۴۸

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به عنوان بخش حاکمیتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خوزستان، در مهمترین نمایشگاه صنعت نفت حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حضور مدیر عامل و مدیران توسعه ای این سازمان نشان از هدفمندی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای پیگیری طرح توسعه و معرفی این طرح در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد.

این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

بیست و سومین دوره این نمایشگاه بین المللی از تاریخ 16 اردیبهشت آغاز و تا 19 همین ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 17 عصر از آن بازدید کنند.

مدیران و کارشناسان این سازمان و شرکت ملی صنایع پتروشیمی غرفه پتروشیمی در سالن 14 نمایشگاه آماده دیدار و پاسخگویی به بازدید کنندگان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز