خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان مطرح کرد:

لزوم تعهد دستگاه های اجرایی و نهادها در اجرای مصوبات شورای سلامت / مقابله با مصرف قلیان نیاز به مطالعات اجتماعی فرهنگی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۰۲

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی و نهادها چارچوب شورای سلامت را رعایت کنند و به اجرای مصوبات این شورا متعهد باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین حسین زاده در جلسه شورای سلامت اظهارکرد: متاسفانه برخی دستگاه ها و نهادها از جمله شهرداری مصوبات شورای سلامت را اجرا نمی کنند.

وی با اشاره به مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت بیان کرد: پیرامون بحث آب روستایی این هفته جلسه ای با حضور فرمانداران خواهیم داشت. همچنین برای پی گیری مصوبات اجرا نشده جلساتی در سطح بالاتری با حضور استاندار خواهیم داشت تا دستگاه ها در این جلسات چرایی عدم اجرای مصوبات را پاسخگو شوند.

وی با اشاره به گرایش مردم اهواز به مصرف قلیان تصریح کرد: علاوه بر فراهم بودن فضا برای مصرف قلیان باید مطالعات اجتماعی و فرهنگی در خصوص چرایی بالا بودن مصرف قلیان در اهواز نسبت به کلان شهرهای دیگر باید انجام شود.

حسین زاده افزود: این پدیده نیاز به بررسی عمیق تری دارد تا ببینیم چه متغیر هایی باعث بالارفتن گرایش مردم اهواز به مصرف قلیان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز