خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان:

نوآوری و خلاقیت از مهم‌ترین ویژگی هیئت بدمینتون آبادان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۵۸

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: هیئت بدمینتون آبادان برنامه‌ریزی مناسبی دارد و زمینه برگزاری رویداد های کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، علی رضایی در نخستین جلسه هدفگذاری هیئت بدمینتون این شهر و اداره ورزش و جوانان آبادان، اظهار کرد: هیئت بدمینتون آبادان تاکنون عملکردی شایسته از خود به جای گذاشته و طی ماه‌های گذشته این هیئت متحول شده است.

وی افزود: در حوزه گردشگری اقدامات خوبی توسط هیئت بدمینتون آبادان صورت گرفته است و این حرکت مثبت برای اولین بار بین هیئت‌ های ورزشی استان خوزستان، توسط هیئت بدمینتون آبادان انجام شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان با تاکید بر اینکه نوآوری و خلاقیت از مهم‌ترین ویژگی هیئت بدمینتون آبادان است، ادامه داد: بر روی برگزاری مسابقات تاکید ویژه داریم و با توجه به اینکه این هیئت مسابقات زیادی را در بازده زمانی کم برگزار کرده است، انتظار داریم در حوزه رویداد های کشوری نیز ورود کند.

رضایی تاکید کرد: رئیس هیئت بدمینتون آبادان چندین بار علاقمندی خود را به دریافت میزبانی‌ های کشوری و همچنین اردوهای تیم ملی نشان داده است و ما نیز در کنار این هیئت هستیم.

لازم به ذکر است، میزبانی رویداد های کشوری، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و پیگیری رفع مشکلات هیئت بدمینتون آبادان توسط اداره ورزش و جوانان این شهر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز