خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

انهدام باند سارقان مسلح منازل، در عملیات ضربتی پلیس شوشتر

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۶۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از انهدام باند سارقان مسلح منزل در عملیات ضربتی پلیس شوشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه از منازل به صورت باندی در شهرستان های شوشتر، اهواز، باوی و حمیدیه، تدابیر عملیاتی به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت موضوع و اقدامات پلیس اظهار داشت: تیم های ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر به کارگیری و با توجه به جغرافیای سرقت های انجام شده، روش های متعدد برای به دام انداختن آن ها اعمال شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش مستمر، سرکرده باند شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه سرکرده باند در بازجویی های انجام شده به سرقت های مسلحانه با همدستی 9 نفر اعتراف کرد، افزود: کارآگاهان پلیس سایر اعضای باند در شهرستان های اهواز، شوشتر و باوی شناسایی و طی چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، 2 قبضه سلاح غیرمجاز، مقادیری پول که از فروش اموال مسروقه اندوخته بودند، به همراه 4 دستگاه خودرو که در سرقت های مسلحانه از آن ها استفاده می کردند، کشف و توقیف کردند.

سردار عباس زاده با توجه به اعترافات سارقان در خصوص چگونگی وقوع سرقت ها اظهار داشت: سارقان با پرسه زنی در شهرستان ها، خانه های روستایی نفوذپذیر را شناسایی و به صورت باندی و به وسیله اسلحه گرم اعضای خانواده ها را تهدید و اقدام به سرقت طلاجات و لوازم منزل می کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 2 مالخر شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: متهمان به 20 فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان های مذکور اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز