خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد:

اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای مراحل اولیه ساخت باغ موزه دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۱۳

معاون عمرانی استانداری خوزستان، گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای مراحل اولیه ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامند هاشمی زاده، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به پیگیری اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ اظهار کرد: پیگیری واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات باغ موزه دفاع مقدس خوزستان انجام و بالغ بر پنج میلیارد تومان اعتبار برای مراحل اولیه آن مصوب شد.

وی با اشاره به پیگیری برق رسانی به یادمان طلائیه بیان کرد: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و مرکز شهدای گمنام در سوسنگرد نیز با ۳۰ درصد پیشرفت  فیزیکی در حال انجام است.

همچنین در این جلسه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر کمیته زنان راهیان نور خوزستان گفت: سال گذشته برگزاری هشت جلسه در راستای اهداف این کمیته، برگزاری همایش زنان پیشکسوت خوزستان در دوران دفاع مقدس، برگزاری چهار کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی برای دستگاه های اجرایی و نویسندگان منتخب زن، برگزاری همایش زن در اندیشه امام خمینی، در دستور کار کمیته قرار گرفت.

سیده فرانک موسوی افزود: همچنین تشکیل کمیته گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اجرای ۱۰۰ برنامه در استان، برگزاری جلسه نقد و بررسی آثار حوزه زنان در دفاع مقدس، حمایت از تولید آثار ادبی کودک و زنان، پیگیری اجرای طرح پژوهشی نقش زنان در وفاق و وحدت دفاع مقدس، حمایت و مشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری، گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، حضور فعال در همایش اسوه های صبر و مقاومت به مناسبت هفته زن نیز از دیگر برنامه های کمیته راهیان نور خوزستان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز