خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی و هفته صنایع دستی صورت می گیرد ؛

عرضه صنایع دستی با تخفیف ویژه در نمایشگاه شوش

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۸۳

رئیس اداره میراث فرهنگی شوش گفت: به مناسبت روز جهانی و هفته صنایع دستی، نمایشگاهی از آثار ارزنده این حوزه در شهرستان باستانی شوش برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید دیناروند اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار ارزنده‎ای همچون سفال، فرش دستبافت، گلیم، معرق، چرم و... در معرض بازدید و خرید عموم قرار می گیرد.

وی با بیان این ‎که نمایشگاه صنایع دستی شوش تا یکشنبه 27 خردادماه جاری در سالن جانبی موزه شوش پذیرای علاقمندان به هنرهای دستی و سنتی است، افزود: به مناسبت روز و هفته صنایع دستی همه آثار این نمایشگاه با تخفیف ویژه 15درصد به خریداران عرضه خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شوش در ادامه ضمن اشاره به تاریخ غنی شوش و این‎ که این شهر از هزاره پنجم تاکنون فعال بوده است و مردمان شوش نیز از پیش از تاریخ با وسایل ابتدایی، خالق صنایع دستی و هنرهای زیبایی بوده‎اند، گفت: هنر و صنایع دستی شوش همواره موجب شگفتی و برانگیزاننده تحسین مردم سراسر جهان در تمام ادوار بوده و هست.

وی با تأکید بر این ‎که مردم شوش هنوز هم همانند نیاکان خود خالق هنرهای دستی زیبایی هستند، ادامه داد: جام منقوش و سفالین شوش، نمونه‎ای کامل و بی‎بدیل از هنر و فرهنگ شوش شش‎هزار ساله و از جمله آثاری است که به دست صنعتگران خوش‎ذوق شوشی همواره باز آفرینی می‎شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز