خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد:

بهره‌مندی ۴۲ هزار نیازمند از سبدهای غذایی حمایتی هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۰۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به بهره مندی ۴۲ هزار نیازمند از سبدهای غذایی حمایتی هلال‌احمر، گفت: مجموع ارزش ریالی طرح ملی همای رحمت در ماه رمضان امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی با تبریک فرارسیدن عید فطر و با اشاره به اجرای طرح ملی همای رحمت توسط جمعیت هلال‌احمر خوزستان، اظهار کرد: این طرح هر سال در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان و حمایت از آنها در چارچوب اهداف بشردوستانه و خداپسندانه و به منظور تسکین آلام بشری توسط جمعیت هلال‌احمر اجرا می شود.

وی افزود: امسال ۸ هزار و ۵۶۴ سبد غذایی به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال میان ۴۲ هزار و ۸۲۰ نفر از نیازمندان و محرومان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی از اهداف طرح ملی همای رحمت در بخش سفره های آسمانی است، گفت: در طرح سفره های آسمانی در سال جاری ۵۰۱ سفره به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال پهن شد و بیش از ۲۵ هزار نفر از بهره وران این طرح بودند.

خدادادی بیان کرد: حمایت از کرامت انسا‌نها  شعار محوری طرح ملی همای رحمت است که علاوه بر تحت پوشش قراردادن خانواده‌های محروم و نیازمندان جامعه و خانواده‌های زندانیان و بیماران، این جمعیت به همت والای خیرین و داوطلبان اقدام به برپایی سفره های افطاری در روستاها و مناطق محروم می کند.

وی با اشاره به توزیع سبدها و بسته های غذایی حمایتی در قالب طرح ملی همای رحمت، یاد آور شد: هدف از توزیع این سبدها تسکین آلام و رفع محرومیت های نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و  سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، خرما، گوشت، پنیر، کنسروجات، قند، شکر، ماکارونی، چای و مواد بهداشتی و شوینده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: مجموع ارزش ریالی طرح ملی همای رحمت بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال است.

خدادادی تصریح کرد: جامعه هدف ما در این طرح ایتام، بیماران صعب والعلاج، زنان سرپرست خانوار محروم، خانواده‌ های بد سرپرست و بی سرپرست، خانواده‌ های کم برخوردار و معلولان نیازمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز