خبرگزاری کار ایران

نشست شورای پایایی برق خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۷۳۹

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: وضعیت زیر ساخت های برق استان در برخی نقاط فرسوده است و لازم است که سیستم برق به کابل های خودنگه دار پوشش دار تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده در نشست شورای پایایی برق خوزستان که با حضور همایون حائری، معاون وزیر نیرو در  استانداری خوزستان برگزار شد، توضیح داد: لازم است برای بلند مدت برنامه ریزی هایی  که قبلا در حوزه های آب و برق اعلام شده به جد پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: با توجه به بارندگی های که در فرودین و اردیبهشت شامل حال کشور و استان شد، موجب شد پیک گرما را جز دو یا سه روز بیشتر نداشته باشم و رکورد دمایی مانند سال گذشته نداشتیم.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: تمام قد استاندار  خوزستان و برخی دیگر از دستگاه ها برای حل مشکل برق پای کار آمدند و امروز حتی از ساعت کاری مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت یک ساعت و نیم کم کرده ایم تا به پایداری برق استان کمک شود.

وی ادامه داد: حدود 50 درصد برق مصرفی ما در سه شهرستان  اهواز، حمیدیه و باوی است.

حاجی زاده عنوان کرد: نامه ای 28 بهمن 96 مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان خطاب به معاون وزیر نیرو ارسال کردند که انتظار داریم براساس این نامه نصب نیروگاه های سیار به ویژه در شمال استان و احداث خط 230 کیلوولت تا قبل از تابستان اجرایی شود.

وی بیان کرد: سرمایه گذارانی که برای احداث نیروگاه های خورشیدی و تجدید پذیر به استان می آیند، مشکلات و موانع بسیاری دارند و لازم است برای استان خوزستان با توجه به مشکلاتی که در حوزه نیروگاه های برق آبی استان وجود دارد، وزرات نیرو باید توجه ویژه ای داشته باشد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: در هشت کمیته ذیل ستاد خشکسالی کمیته تولید و مصرف برق استان عملکر بسیار خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: وضعیت زیر ساخت های برق  استان در برخی نقاط فرسوده است و لازم است  که سیستم برق به کابل های خودنگه دار پوشش دار تبدیل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز