خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو در بازدید از اولین مرکز پایش هوشمند شبکه برق اهواز:

اهواز به قطب مدیریت مصرف برق و الگویی در کشور تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۲۰

معاون وزیر نیرو در این بازدید گفت: بزرگترین اقدام در کنترل پیک برق را خوزستان و اهواز انجام داده که این میزان کاهش مصرف، علاوه بر استمرار روند توزیع برق، به تولید کشور نیز کمک می نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، همایون حائری از اولین مرکز پایش و کنترل بار هوشمند شبکه برق کشور که در شرکت توزیع نیروی برق اهواز راه اندازی شده بازدید کرد.

در این بازدید که جمعی از مدیران صنعت برق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، حائری با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در برق اهواز بیان داشت: بزرگترین اقدام در کنترل پیک برق را خوزستان و اهواز انجام داده که این میزان کاهش مصرف علاوه بر استمرار روند توزیع برق، به تولید کشور نیز کمک می نماید.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته اهواز به قطب مدیریت مصرف برق و الگویی در کشور تبدیل شده است و هنگامی که در محاسبات خود اعلام میکنیم میزان مشخصی از مصرف برق کاهش پیدا کرده در حقیقت کاهش مصرف سایر انرژی ها همچون آب نیز از دستاوردهای بسیار مهم آن می باشد.

حائری ادامه داد: میزان کاهش مصرفی که هم اکنون در حال مونیتورینگ می باشد، چون از قسمت مصرف کم شده است با محاسبه تلفات انتقال و توزیع و همچنین در تولید، به اندازه یکی از واحدهای نیروگاه رامین میباشد که قابل توجه و تقدیر است.

 معاون وزیر نیرو موفقیت برق خوزستان و اهواز را مهم ارزیابی کرده و اظهار داشت: در سطح وزارت هم اکنون از تجربیات شما جهت موفقیت سایر شرکت ها نیز استفاده میشود و انتظار داریم این روند روبه رشد همچنان ادامه داشته و جایگاه شما به عنوان قطب مدیریت مصرف ایران استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز