خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد هندیجان خبر داد:

ثبت تعداد 23 کانون مساجد هندیجان در سامانه مساجد کشور

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۶۰۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: تعداد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد روستایی هندیجان 13 و شهری 10 کانون است که همگی در سامانه کانون‌ های مساجد کشور ثبت‌ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: با رویکردی که نسبت به اصلاح سیاست‌ های مدیریتی در کانون‌ های فرهنگی و هنری سراسر کشور اتخاذ شده، امیدواریم رونق و کارایی لازم به این کانون‌ها باز گردد.

وی افزود: برگزاری کلاس‌ های تربیتی، اخلاقی، سرود، هنری، صنایع‌دستی به ‌ویژه در روستاها نشان می‌دهد فعالیت‌ها هر مقدار مردمی‌تر باشد بازدهی آن‌ها کیفی‌تر و بهتر خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با اشاره به سازوکار جدید ستاد عالی کانون‌ های مساجد کل کشور مبنی بر سازمان‌ دهی و بروز رسانی و ایجاد راهکارهای لازم برای ادامه حیات این کانون‌ها، بیان کرد: خوشبختانه توانستیم در خرداد 97 هر 23 کانون شهری و روستایی هندیجان را ثبت سامانه سراسری بچه‌های مسجد کنیم.

وی گفت: امیدوار هستیم با این رویداد ارزش هنر و کار شناسی شده فعالیت‌ های سازمانی کانون‌ها را پی گرفته و فعال نماییم. کانون‌ها باید ضمن برنامه‌ریزی صحیح بتوانند محتوای غنی را به جوانان ارائه دهند. کانون‌ها باید خود را نمایندگان ارشاد در شهر و روستا بدانند.

میرزا پور با اشاره به نقش مهمی که این کانون‌ها در متمرکز کردن فعالیت‌ های فرهنگی و هنری در مساجد دارند، عنوان کرد: رونق مساجد به وجود نوجوانان و جوانانی است که فعالیت‌ های فرهنگی و هنری آن‌ها پیوندی با فعالیت‌ های دینی و مذهبی داشته و نتیجه این پیوند قرار گرفتن در راه صحیح اخلاق و ارزش‌ های انسانی و اسلامی است.

وی ادامه داد: در تدوین برنامه‌ های جدید ستاد عالی برای کانون‌ها، آن دسته از مساجدی که بتوانند برنامه‌ هایی با کیفیت و کمیت بیشتری را اداره نمایند از حمایت‌ های مالی و تجهیزاتی بیشتری برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز