خبرگزاری کار ایران

فصل نقل و انتقالات فوتبال لیگ برتر؛

جذب و تمدید قرارداد با چند بازیکن در صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۴۲

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، برای حضور قدرتمندتر در مسابقات فصل 97 - 98 لیگ برتر فوتبال، چند بازیکن جدید جذب نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اکبر ایمانی، هافبک ۲۶ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی رسما به صنعت نفت آبادان پیوست.

این بازیکن سابقه بازی در فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و پدیده خراسان را نیز دارد و در ترکیب اصلی سپاهان ۳ قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است.

حامد پاکدل نیز که نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته به صنعت نفت آمده بود قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

علاوه بر این، حسین ساکی که فصل گذشته به عنوان یکی از پدیده های اصلی لیگ هفدهم معرفی شده بود با وجود داشتن چند پیشنهاد لیگ برتری در لیگ پیش رو نیز با پیراهن صنعت نفت به میدان می رود.

ساکی بعد از مذاکره نهایی با علی عیسی زاده، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان برای ماندن در جمع زردپوشان آبادانی قراردادی را امضا کرد.

میلاد جهانی، هافبک، مهاجم مازندرانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز بعد از توافق با این تیم در لیگ هجدهم هم برای زردپوشان آبادانی به میدان می رود.

دیگر بازیکن جذب شده صنعت نفت، مصطفی احمدی هافبک تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد است که با عقد قراردادی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.

تهمچنین، حسین بغلانی با تمدید قرارداد، حضور خود در تیم صنعت نفت آبادان را ۱۵ساله کرد.

مدافع شماره ۱۵ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن امضای قرارداد رسمی با این تیم، حضور خود در تیم صنعت را برای سال پانزدهم تمدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز