خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان گفت:

دولت خیز بلندی برای توسعه متوازن روستاها در خوزستان برداشته است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۵۷

استاندارخوزستان گفت: دولت برای توسعه متوازن روستاهای استان خیز بلندی برداشته و روند آبرسانی، توسعه راه های روستایی و جمع آوری مدارس کانکسی را در اولویت کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان باوی، اظهار داشت: بیش از سه هزار و 200 خانوار در روستاهای این شهرستان ساکن بوده و با اجرای این پروژه های آبرسانی و جاده ای از خدمات خوبی بهره مند می شوند.

وی افزود: یکی از اولویت های دولت در استان برای توسعه روستاها در سال های اخیر جمع آوری مدارس کانکسی، آبرسانی و توسعه جاده های روستاهای کم برخوردار بوده که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امید است تا سال آینده باوی پس از کارون، دومین شهرستانی باشد که مدارس کانکسی در آن جمع آوری شده و جشن آبرسانی به تمامی روستاها را برگزار ‌کند.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها گام های موثری توسط دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و توزیع مناسب درآمد در کشور برداشته شده و هرچه در این زمینه تلاش بیشتری شود، به جلوگیری از پراکندگی جمعیت و استفاده بهتر از ظرفیت های مناسب کمک شده است.

استاندار خوزستان بر توزیع عادلانه اعتبارات در استان تاکید کرد و گفت: بی شک با این اقدام توسعه در سطح مناطق کم برخوردار استان به صورت یکسان انجام شده  و اهالی روستاها از امکانات خاک و زمین بهتر بهره مند می شوند و این امر از گسترش حاشیه نشینی در شهرها نیز جلوگیری می کند.

وی افزود: همچنین آغاز عملیات اجرایی جاده عنافچه نیز در سال جاری از اولویت ها بوده که مطالعات آن در حال انجام است و به زودی با تامین اعتبارات مناسب، این پروژه نیز کلید می‌خورد.

شریعتی بیان کرد: این پروژه خواست قلبی تمامی اهالی شهرستان باوی بوده و امکان تردد را برای مردم این منطقه تسهیل می کند.

وی اظهار داشت: آبرسانی و پایداری شبکه برق، توسعه مدارس و راه روستایی و اجرای طرح های در روستاهای استان از برنامه های جدی دولت در سال جاری است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته در اجرای برخی از پروژه های تاثیرگذار در ملاثانی، ویس و شیبان کوتاهی شده که اکنون با تامین اعتبارات لازم پروژه های خوبی برای این مناطق پیش بینی شده است.

6 طرح آبرسانی و عمرانی در بخش مرکزی شهرستان باوی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و کلنگ زنی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز