خبرگزاری کار ایران

امام‌ جمعه هندیجان استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۶۱

امام‌ جمعه هندیجان روز گذشته بعد از ایراد خطبه‌های نماز جمعه، با مردم هندیجان ضمن خداحافظی از تلاش‌ها و توجه دو ساله این مردم به امر مهم نماز جمعه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد ساری اصل دو سال پیش به امامت جمعه هندیجان منصوب شد و در این مدت تلاش و زحمات زیادی برای ارتقای جایگاه این شهر محروم صورت داد.

وی روز گذشته به ‌صورت غیره منتظره بعد از ایراد خطبه‌های نماز جمعه از مردم خداحافظی کرد. دلیل وی برای استعفا از امامت جمعه هندیجان رسیدگی به پدر و مادر که در شهرستان اهواز (سوسنگرد) ساکن هستند عنوان شد.

 ساری اصل در نماز جمعه هندیجان اظهار داشت: برای بنده تردد در بین هندیجان به اهواز سخت و طاقت‌ فرسا است و به همین سبب استعفای خود را تقدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان کردم.

والدین پیر و سالخورده‌ای دارم که باید به آن‌ها رسیدگی کنم.

وی افزود: بنده پدر و مادر پیر و تنهایی دارم و باید به امورات آن‌ها رسیدگی فوری کنم. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین سفارش‌های قرآن کریم توجه به والدین است بنابراین از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان خواهش کردم استعفای بنده را بپذیرند.

به ‌هرحال مسئولان محترم استان خوزستان با استعفای بنده موافقت و انشا لله در سنگر نماز جمعه یکی از مناطق اهواز در خدمت مردم خواهم بود و به این شکل وقت لازم برای رسیدگی به والدین تنهای خود را خواهم داشت.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: در این چند سال مردم قدرشناس هندیجان به بنده لطف داشتند و از همه آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم ما را حلال کنند.

وی افزود: همچنین از اعضای ستاد نماز جمعه، بچه‌های مسجد و خبرنگاران جوان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز