خبرگزاری کار ایران

رئیس میراث فرهنگی اهواز خبر داد؛

دوشنبه‎‎های گردشگری اهواز به راه می‎افتد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۸۵

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز گفت: مراسم تجلیل از انجمن‎های مردم‎نهاد اهواز در حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 12 تیر ماه 97 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا جلیلی‎نیا امروز شنبه دوم تیرماه 97 با اشاره به برگزاری این مراسم، اظهار داشت: قرار است در این برنامه علاوه بر تجلیل از انجمن‎ها، تبادل اندیشه‎ای نیز میان مسئولان اداره میراث فرهنگی اهواز و انجمن‎های میراث فرهنگی این شهرستان در راستای ارائه راهکارها و نیز آسیب‎شناسی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گیرد.

او با بیان این ‎که اداره میراث فرهنگی اهواز همواره به عنوان حامی در کنار انجمن‎های مردم‎نهاد شهرستان بوده است، افزود: در این راستا هر زمان این انجمن‎ها ایده و یا برنامه‎ای داشتند که احساس کردیم برای توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر و استان مؤثر بوده‎اند با تمام قوا و با آغوش باز برنامه‎های آنان را پذیرفتیم و در اجرای برنامه‎های این انجمن‎ها اعم از نشست‎ها و همایش‎ها همکاری کردیم زیرا اعتقاد ما بر این است که انجمن‎ها و بخش خصوصی باید در حوزه اهواز فعال‎تر و بیشتر حمایت شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز با اشاره به تأکید علی ‎رضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بر حفظ و استفاده از ظرفیت‎های انجمن‎های استان، گفت: انجمن‎ها، بازوان توانمند ادارات در حوزه گردشگری و حفظ آثار تاریخی هستند و تکریم و تجلیل آن‎ها در راستای تشویق برای فعالیت‎های بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از انجمن‎های مردم‎نهاد اهواز در حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  12 تیر ماه 97 ساعت 11 در محل اداره میراث فرهنگی اهواز برگزار خواهد شد.

جلیلی‎نیا در ادامه از اجرای برنامه‎ای تحت عنوان دوشنبه‎های گردشگری از ماه جاری و با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز خبر داد و عنوان کرد: طرح این برنامه از سوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی سفیران صورت گرفته و قرار است طی آن هر هفته با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز در یکی از محلات اهواز مسئولان مربوط با حضور مردم جمع شوند و در حوزه استعدادها و توان گردشگری ناحیه صحبت و به ارائه راهکار بپردازند.

او همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از رسانه‎های شهرستان اهواز خبر داد و گفت: رسانه‎ها اعم از خبرگزاری و مطبوعات شهرستان همواره با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود و نیز با پوشش اخبار حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چراغ راه اداره‎کل میراث فرهنگی استان بوده‎اند که در همین راستا در صدد هستیم تا پس از برنامه تجلیل از انجمن‎ها، مراسم تجلیلی را از برخی از رسانه‎های استان که همواره در پوشش اخبار اداره میراث فرهنگی اهواز همکاری داشتند انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز