خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان؛

مشکلات منطقه کوی مهدیس اهواز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۹۸

نشست بررسی مشکلات منطقه کوی مهدیس اهواز به ریاست استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات مهمانسرای شهید رجایی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده دستگاه متبوع خود در این منطقه پرداختند و همچنین برنامه‌های آتی خود را تشریح کردند.

غلامرضا شریعتی در این نشست با تشکر از دستگاه های خدمات رسان به منطقه، عنوان کرد: خوشبختانه اگر چه سرعت کار به نسبت آنچه مدنظر ما بود کند است اما به صورت هماهنگ و بین بخشی انجام می شود.

استاندار خوزستان یادآور شد: در بخش فضای آموزشی این منطقه با وجود وسعت قابل توجه فاقد مدرسه بود که خوشبختانه هم اکنون سه مدرسه در حال ساخت است و سه مدرسه دیگر هم ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارها با جدیت تداوم خواهد داشت و مردم منطقه از وضعیت سخت فعلی خارج می‌شوند یادآور شد: در نخستین بازدیدم از این منطقه  شرایط به نحوی بود که لوله آب شرب از وسط فاضلاب عبور می‌کرد که خوشبختانه این مشکلات یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: منطقه مهدیس تا چند ماه آینده به صورت یک منطقه در سطح یک کلانشهر مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز