خبرگزاری کار ایران

نصب۱۲ کلیدگازی در شبکه برق منطقه ۳ کلانشهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۲۶

مدیر امور برق منطقه کلانشهر اهواز گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه بالغ بر ۲میلیارد و چهارصد میلیون ریال برآورد گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرشاد هویزاوی با اشاره به نقش پررنگ برق در توسعه، بیان داشت: امروزه نمی توان اهمیت خدمات زیربنائی همچون شبکه های برق را در توسعه جوامع نادیده گرفت، این اهمیت در مناطقی با شرایط آب و هوایی خاص همچون مناطق گرمسیری از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است.

   وی در ادامه افزود: پایداری در شبکه برق به این معناست که خاموشی ها به حداقل رسیده و شاهد وقفه ای در ارائه برق مطمئن و پایدار به شهروندان محترم نباشیم، زیرا نقش بی بدلیل وسایل سرمایشی برای مردم اهواز و صنایع بزرگ این شهر، که در اقتصاد ملی نقش عمده ای دارند برکسی پوشیده نیست.

 هویزاوی عنوان کرد: بکارگیری تجهیزات نوین در زمینه تامین برق یک نیاز و ضرورت بدیهی است که در این راستا در سه ماهه اول سال ۹۷ با تلاش همکاران این امور تعداد ۶ کلیدگازی موتوردار و ۶ کلیدگازی ساده با هدف افزایش قدرت مانور و کاهش زمان خاموشی در نقاط مختلف شبکه قسمت مرکزی شهر اهواز نصب شد.

مدیر امور برق منطقه کلانشهر اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را بالغ بر ۲میلیارد و چهارصد میلیون ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز