خبرگزاری کار ایران

بهرمندی 27 هزار خانوار خوزستانی از آموزش های طرح ملی خادم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۰۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طی یک سال گذشته 27 هزار از خانوارهای استان از آموزش های امدادی در قالب طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی با اشاره به اجرای طرح ملی خادم به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این طرح با هدف آشنایی مردم با مخاطرات و علائم هشدار، آماده‌سازی در برابر حوادث و نیز اعلام آمادگی برای کمک به دیگران در حوادث اجرا می شود.

وی با اشاره به آمار علمکرد این طرح در سال گذشته، افزود: پارسال 27 هزار و 200 خانوار از آموزش های طرح کلی خادم در سراسر استان بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه تا کنون طرح ملی خادم در 7 مرحله و با مشارکت 140 نفر از داوطبان و امدادگران هلال احمر برگزار شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح ها می تواند موجب مصونیت زایی و توانمندسازی مردم و جامعه هنگام مواجه و مقابله با حوادث شود.

خدادادی گفت: در طرح خادم، نیروهای هلال احمر با مراجعه به در منازل، پنج تا هفت دقیقه خانواده ها را با مخاطرات آشنا می کنند و بروشورهایی هم برای روش های صحیح مقابله خطرات در اختیار آنان قرار می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز