خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا؛

جاده دانشگاه پیام نور هندیجان نیاز به آسفالت دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۶۰

جاده دانشگاه پیام نور هندیجان چند سالی است که منتظر اقدامات مسئولان جهت آسفالت آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، تحصیل جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نشانه پیشرفت و توسعه هر شهر یا کشوری محسوب می‌شود. در دنیا اگر در خصوص سطح توسعه و پیشرفت کشورها نظرسنجی یا تحقیق شود تعداد افراد باسواد جامعه یا دانشجویان یکی از عوامل مهم پرسش خواهد بود.

شهرستان بندر هندیجان بالغ ‌بر چهل هزار نفر جمعیت، 95 کیلومتر مرز دریایی با خلیج‌فارس، دارای دو اسکله مهم تجاری و صیادی بحرکان و سجافی، دارای دو دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی است. این شهر از عقب‌مانده‌ترین شهرهای ایران است.

شهرستان هندیجان در جنوب شرقی استان خوزستان منتهی‌الیه استان به سمت بوشهر قرار دارد، به‌ طوری ‌که آخرین شهرستان خروجی به استان بوشهر و اولین شهر ورودی از استان‌ های جنوبی کشور به خوزستان است و دارای اهمیت منطقه ای و استراتژیک است.

در شهرستان هندیجان دانشگاه بزرگ پیام نور فعال است که ساختمان جدید و بزرگی در 500 متری فلکه لنج هندیجان دارد. این دانشگاه توانسته در چند سالی که در هندیجان تأسیس ‌شده مشکلات بسیاری از جوانان دختر و پسر که نمی‌توانند خارج از این شهر تحصیل کنند را رفع کند و خدمات مناسبی به جوانان داده است.

دانشگاه پیام نور هندیجان علاوه بر بسیاری از مشکلات ریز و درشت، مشکل جاده‌ای دارد که چند سالی با عنایت شهرداری هندیجان زیرسازی، شن‌ریزی، بیس سازی شده تا حداقل جوانان و عابران بتوانند با خیالی آسوده در آن تردد کنند.

این دانشگاه پیام نور  تا جاده اصلی به سمت فلکه لنج 500 متر فاصله داشته، جاده نیاز فوری به آسفالت دارد و چند سالی است توسط شهرداری هندیجان پی ریزی و زیرسازی شده و آماده آسفالت کردن است.

آسفالت کردن جاده دانشگاه پیام نور هندیجان بسیار لازم و ضروری است؛ چرا که در این جاده قشر تحصیل‌کرده، جوان و فرهیخته شهر هندیجان و شهرهای هم‌جوار تردد می‌کنند. جاده بدون آسفالت با داشتن سنگ‌ریزه‌ها می‌تواند خطرناک باشد.

انتظار است مسئولان هندیجان ازجمله اداره راه و شهرسازی برای آسفالت کردن این جاده اقدام سریعی داشته باشد تا ضمن خوشنودی دانشجویان و کارکنان دانشگاه از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

دانشگاه پیام نور هندیجان 500 متر تا جاده اصلی فاصله دارد که با تلاش شهرداری بیس ریزی شده، اکنون فقط آسفالت آن مانده که امیدواریم این موضوع هم رفع شود.

هدایت الله آقنوت رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور هندیجان چند سالی که راه‌اندازی شده و توانسته خدمات شایسته‌ای به جوانان این شهر بدهد.

وی افزود: این دانشگاه علاوه بر مشکلات عدیده‌ای که دارد مهم‌ترین مشکلات آن جاده است که هنوز آسفالت نشده، شهرداری هندیجان چند سالی است که این جاده را بیس ریزی کرده که از شهرداری تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان بیان کرد: جاده دانشگاه حدود 500 متر تا فلکه لنج فاصله داشته و نیاز به آسفالت دارد که انتظار داریم مسئولان زحمت‌کش شهرستان در این زمینه با ما همکاری کنند.

جاده دانشگاه پیام نور هندیجان نیاز به آسفالت دارد

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز