خبرگزاری کار ایران

شهیدی نیا در نشست اقتصاد دانش‌بنیان پتروشیمی:

جریان توسعه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه دارد/ وجود ۲۴ طرح فعال در حوزه پتروشیمی در منطقه

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۷۹

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در نشست اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، گفت: این منطقه به‌عنوان یکی از هاپ های اصلی پتروشیمی کشور، با ۲۴ طرح فعال در حوزه صنایع بالادستی، میانی، تکمیلی و پایین‌دستی روند توسعه را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست اقتصاد دانش‌بنیان، صبح امروز ۲۴ دی‌ماه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تالار آفرینش این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن خیر مقدم به مدعوین، گفت: باعث افتخار و خرسندی است که امروز شاهد افتتاح طرح فاز دوم شرکت پتروشیمی تخت جمشید و همچنین رونمایی از ۱۰ طرح دانش‌بنیان در حوزه کاتولیست با استفاده از توان داخلی بودیم.

وی ادامه داد: جریان توسعه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به‌عنوان یکی از هاپ های اصلی پتروشیمی کشور با ظرفیت تولید ۲۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تن و کسب ۳۵ درصد از سهم تولید صنعت پتروشیمی کشور ادامه دارد.

شهیدی نیا در پایان، بیان داشت: در حوزه صنایع بالادستی، میانی، تکمیلی و پایین‌دستی، که بخشی از آن برای اولین بار در کشور، در این منطقه اجرایی می‌گردد، توان ظرفیت و تنوع تولید خود را افزایش خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نجمه ابراهیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز